Aanbod stage: Communicatie in Los Angeles (Abroad Internships)

Communicatie stage in Los Angeles

Studie: Communicatie

Deze non profit organisatie is opzoek naar een communicatie stagiair voor het helpen bij de ontwikkeling van promotie materiaal, regelmatige massa communicatie richting de klanten basis en assisteren bij het promoten van “10th year Anniversary Garden Party”. De stagiair helpen bij het managen van de social media voor de organisatie, werkt aan het onderhouden van de huidige website en het opzetten van een online mogelijkheid voor het inzamelen van donaties en vrijwilliger opties. Daarnaast zal je je ook bezig houden met het organiseren van grote evenementen! Onder leiding van de Director of Development zal je als communicatie stagiair verantwoordelijk zijn voor het volgende:

[ul]
[li]Opzetten en verzenden van verschillende emails en communicatie [/li][li]Het coordineren van de interactie met volgers op Twitter en Facebook [/li][li]Het uitbreiden van de aanwezigheid van het bedrijf op social media door het opzetten van campagnes op verscheidene websites [/li][li]Het opzetten van een Youtube kanaal voor het bedrijf [/li][li]Samen met staff evenement organiseren met een focus op het produceren van communicatie materiaal gericht op deze evenementen [/li][li]Assisteren bij het geven van media adviezen en persberichten [/li][li]Assisteren bij het maken van “press kit” materiaal [/li][li]Assisteren bij de productie van materiaal voor de website van de organisatie [/li][li]Andere redelijke taken die zijn toegewezen door de Director of Development of de Executive Director [/li][/ul]
Kwalificaties:
[ul]
[li]Bachelor in Communicatie, Journalistiek of een andere studie in deze richting. [/li][li]Uitstekende schrijf en editing skills. [/li][li]Kan goed overweg me MS Office. Bekend met Dreamweaver en Photoshop. [/li][li]Bekend met Facebook, Twitter en social media. [/li][li]Kennis van de spaanse taal heeft de voorkeur. [/li][li]In staat om te werken met mensen van verscheidene afkomsten, rassen, geslacht, seksuele orientatie en leeftijd. [/li][li]In staat om te werken met kerken, communicatie gerichte organisaties en politieke instituten. [/li][li]Georganiseerd en aandacht voor detail. [/li][li]Interesse in parken en community gardens. [/li][li]De kandidaat dienst een sterke band hebben met het milieu en sociale rechtvaardigheid. [/li][/ul]

Interesse? Neem contact op met ons team, www.abroad-internships.nl

Beste Suzanne,

Ik ben geïnteresseerd in deze stage. Op de Spaanse taal na voldoe ik aan vrijwel alle kwalificaties.
Ik ben 19 jaar oud en tijdens de stageperiode (begin februari - midden juni) word ik 20 jaar. Verder ben ik een tweedejaars communicatie student en heb ik mijn propedeuse afgelopen jaar behaald. Ben ik hier eventueel geschikt voor? En kunt u mij vertellen wat de tarieven gemiddeld zijn om 5 maanden stage te lopen in Amerika.

Groetjes, Aruna Doevendans

Beste Aruna,

Bedankt voor je email!

Kun je wellicht een email sturen via de website? Dan kan ik je alle informatie toesturen. Je bent in ieder geval nog ruim op tijd om een goede stageplek te realiseren in LA.

Mvg,

Susanne