Johoo, ik ben Jeroen Gerritsen, 29 jaar en wonend in Epse (bij Deventer)
Voor het winterseizoen 2006/2007 ben ik op zoek naar een leuke apreski tent in Oostenrijk om daar aan de slag te gaan. Wij kan mij hierin wat tips geven?
Ik zoek werk voor de periode 1 week voor kerst(2006) tot en met 1e week maart.(2007)
Overige tips zijn ook van harte welkom en eventueel mensen die ook op zoek zijn, zodat we met meerderen naar een zelfde plaats kunnen gaan.
Het liefst ga ik naar de wat bekendere apreski plaatsen in Oostenrijk.
Wacht alle reacties graag af. In ieder geval al bedankt voor het meedenken.
Hoii,
Ik las je oproep over werken in oostenrijk op internet. Ik ben van plan om volgende jaar nadat ik mijn studie heb afgerond te gaan werken in oostenrijk. Ik werk momenteel in de vakantie’s en weekeinden ook al in de horeca. Maar ik zou graag willen weten hoe het er daar in oostenrijk aan toe gaat, of je dit seizoen nog aan de slag bent gegaan in oostenrijk en hoe of dit allemaal gegaan is. Omdat ik van plan ben helemaal alleen te gaan wil ik wel graag weten hoe of wat, zodat ik weet of het de moeite waard is om er heen te gaan of gewoon hier in nederland een leuke baan te zoeken. Ik zou het heel erg fijn vinden wat van je te horen. Alvast bedankt.
Gr. Bianca
He hallo ik ben peter,als je wat hoort over een baan ik ga graag met je mee.
Ik heb veel horeca ervaring en zin om in het buitenland te werken.
groetjes peter