Hallo iedereen, bij deze heb ik de allereerste ministap gezet! Al is het nog maar een registratie op dit forum, het is iéts ![]()
Ik ben 30 geworden en het is nu of nooit: ik wil ontdekken, beleven, leren, en dat nog liefst van al in Amerika… Het idee speelt al jaren in mijn hoofd, ik lees erover, zoek vanalles op maar daar bleef het bij tot nu.
ik moet mijn weg nog vinden op dit forum en al duurt zelfs dàt al maanden, ik zal er geraken! Alle wegen zijn open voor mij, ik heb beslist: ik wil Amerika leren kennen in alle goede en slechte perioden.
Is er iemand die ervaring heeft met een aanpak hierrond? Ik wil graag werken als graduaat sociaal-psychiatrisch verpleegkundige, en wonen in Amerika maar ik heb dus geen flauw idee van waar, hoe, wanneer, wat enz… Het zou heel leuk zijn mochten er “lotgenoten” zijn die dit idee ook hebben of beter nog, die van hun wil een weg gemaakt hebben en het beleefd hebben. Opgelet ik wil dit proberen voor 1 jaar, nadien zien we wel.
Alle leuke reacties zijn meer dan welkom!!:wereld:alvast hartelijk bedankt hiervoor! Lets go to a whole new world
Hoi Nijrtak,
Welkom op wereldwijzer,
Nou geweldig dat je geintresseerd bent in Amerika, als je eventueel met vragen zit,dan kan je altijd een berichtje posten in het reiscafe van het Amerikaforum.Weet zeker dat de mensen al je vragen zullen beantwoorden,zal ff nog een linkje plaatsen: http://www.wereldwijzer.nl/forum/amerika-reiscafe
Nog veel suc6 met al je voorbereidingen en nog prettige feestdagen toegewenst!
groet:georgessiam.