--- 6x6x6 op Reis // Kletstopic ---

Verderop in de actie kun je de koppels die op reis zijn opdrachten geven. Van geiten melken in Nicaragua tot een speurtocht uitzetten in Laos, het kan allemaal. Met een kleine foto/videocamera leggen ze alles vast.

Wie weet er al een leuke opdracht?

Laat je haar knippen in de lokale dracht.

Beklim een vulkaan, of iets dat 'r op lijkt.

Loop eens een dagje mee met een local op zijn of haar werk…

In Colombia met de FARC :vak01:

In Indonesie; zwoegen op de rijstvelden!

Een dagje chauffeur van een tuk-tuk in Bangkok? Of zou dat te gevaarlijk zijn?

We nemen deze opdrachten zeker mee en gaan de beste opties belonen. Stay tuned…

het lijkt mij heel tof om ergens totaal non-toeristisch een DUTCH Party te organiseren, met nederlandse hapjes & muziek enz. of juist een typisch lokaal feest proberen te organiseren, met lokale dansen die er geleerd moeten worden en lokale hapjes die je moet leren bereiden!

oh wat hoop ik dat ik nog iemand vind die met me mee wil/gaat! verwacht sowieso een maar een filmpje van me!

Zoveel mogelijk mensen de “vogeltjesdans” laten dansen

Goede ideeën, kunnen zeker mooie filmpjes opleveren!

• Organiseer het Intercontinentale Songfestival als tegenhanger van het Eurovisie Songfestival…
  • Koninginnedag: leer het Wilhelmus aan locals en organiseer een dag vol oudhollandse spelletjes
  • Bouw een zandkasteel van 6x6x6…

En vergeet vooral niet te volgen want dat is weer een donatie!

**VOLG 6X6X6 OP REIS VIA E-MAIL, FACEBOOK OF TWITTER
**[ul]
[li]de sponsoren doneren namens jou 0,30 aan de pot voor de goede doelen[/li][li]je maakt kans op twee tickets naar Australie![/li][/ul]****Volg nu via:

[ul]
[/ul][ul]
[/ul]E-MAIL

[ul]
[/ul][ul]
[/ul]FACEBOOK

[ul]
[/ul][ul]
[/ul]TWITTER

Sommige mensen krijgen er wel heel snel veel stemmen bij. Helemaal dubieus als die mensen zo goed als onzichtbaar zijn op het internet. Hoe kan je geld inzamelen voor het goede doel, als het stemgedrag op dat soort filmpjes twijfelachtig is? Is het nou echt zo moeilijk om gewoon alles fair te laten gaan?

Zet een permanentje bij de locale burgervader/stamhoofd

Organiseer een speeddate avond voor de lokale vrijgezellen (de lokale vrijgezelle panda moet ook gekoppeld worden)

Ga op zoek naar de oudste vrouw van het dorp

Wij hebben er zin an!!

Een ding waar wij nog aan zaten te denken: in sommige landen legt de overheid nogal wat censuur op wat betreft internetsites. Zo kan mijn broer in China niet stemmen omdat de website blijkbaar in gaat tegen de communistische normen een waarden. Youtube is ook niet toegankelijk. Dit is misschien iets waar de teams en de organisatie rekening mee moet houden als de reizen van start gaan!

Succes allemaal!

x Maaike en Babette

Goed punt! :nod:

Chantal