4x4 trip door Europa - medereiziger gezocht

Hey,

Ik zou me graag aanmelden voor de Driving Experience van Kia, welke in april 2006 van start gaat. Je moet 2 weekjes vrij hebben in de maand april en de nodige rij-ervaring hebben. Daarnaast is een goede conditie ook van belang. Na aanmelding wordt er een selectie gemaakt van potentiele deelnemers, daarna zullen deze geslecteerden een dag op de proef worden gesteld. Op het einde zullen teams (bestaande uit 2 personen) 4000 kilometer rijden in 8 dagen.

Teams kunnen zich t/m vrijdag 22 januari 2006 aanmelden. De 4e Kia Driving Experience leidt vanuit Kia World in Utrecht, via de Pyreneeën naar een van de meest ongerepte gebieden in Europa: de woeste Picos de Europe, in Cantabrië en Asturië, op nog geen 30 km van de Spaanse kust.

Wie oh wie wil zich ook aanmelden voor deze uitdaging?? Ik ben zelf 24 (minimale leeftijd voor deze aanmelding is 23), man en ik zou graag met iemand tussen de 23 en 30 (m/v) op pad gaan…

Laat me iets weten! Voor meer info, zie onderstaande link:

http://www.kiadrivingexperience.nl/

Ik ben zeker geinteresseerd. Zit in hetzelfde schuitje als jij. Wil graag, maar niemand is zo gek om te gaan. Ik stuur je even een prive bericht met meer details.