Hallo allemaal.
Voor school moeten ik en een stel vrienden 2 weken stage lopen. In deze stage is het de bedoeling dat je recreatieve spelen gaat begeleiden. Nu heb ik al op internet op verscheidene pagina;s gezocht, maar dit zonder resultaat. Althans stage’s zijn er wel te vinden, maar daar zijn vaak langere periode’s en hogere opleidingen aan verbonden. Wij zitten namelijk op het MBO Sport & Bewegen in het 2e leerjaar en moeten een stage van minimaal 2 weken lopen. Nu leek het ons leuk om (indien mogelijk) deze stage in Spanje of een ander exotisch land te lopen, alleen zoals ik al zij kunnen wij dat niet vinden. Is er hier misschien iemand die al eens zoiets heeft moeten doen, of toevallig een (internet)adres van een instantie/bedrijf weet die mensen zoekt, of mensen hiermee kan helpen.
Ons Profiel ziet er (ongeveer) zo uit.
4 jongens van rond de 18/20 jaar.
We hebben goede communicatieve vaardigheden, kunnen alleen en in teamverband goed uit te voeten, zijn op sociaal gebied erg vaardig, kunnen goed afspraken maken en nakomen, kunnen goed lesgeven en onderdelen begeleiden(hier worden we tenslotte voor opgeleid)
Wij hopen dat iemand ons aan een geschikt adres kan helpen.
Alvast bedankt!!