Mijn naam is Birgit, ik ben 26 jaar en woon met mijn vriend (30 jaar) in Noord-Brabant. Wat betreft reizen buiten Europa hebben wij rondreizen gemaakt in Marokko en Mexico. Beide keren hebben we zelf een auto gehuurd en daarmee rondgereisd. Volgend jaar willen wij graag een safari maken in Tanzania en deze afsluiten met een weekje relaxen op Zanzibar. Ondanks dat het zelfstandig reizen ons in het verleden erg goed bevallen is, willen we in Afrika toch liever niet alleen reizen. Vanwege de veiligheid, de kosten en natuurlijk ook vanwege de gezelligheid, zouden we deze reis graag met meerdere personen maken.
Via een forum zijn wij terecht gekomen bij een reisorganisatie die ons erg aanspreekt, o.a. vanwege de kleinschaligheid. Via deze organisatie zijn wij in contact gekomen met een ander koppel (beide 24 jaar) die dezelfde reis willen maken en op zoek waren naar 4 reisgenoten. Inmiddels zijn we dus al met z’n 4en en zoeken we nog 2 medereizigers voor deze fantastische reis! Op deze website zie je onze oproepjes met foto, een beschrijving van de safari en prijs en onze contactgegevens. Los van deze safari kun je er dus voor kiezen om nog een aantal dagen te relaxen op Zanzibar of wie weet heb je zelf nog andere leuke plannen!
Wil je meer weten of wil je met ons mee op reis, stuur dan een mailtje of berichtje!