1e week oktober 2010 naar Madrid?

Ik heb de 1e week van oktober vrij en denk erover naar Madrid te gaan. Ben 46 en sinds kort single, dus weet niet zo goed hoe dat is om alleen op vakantie te gaan. Zijn er leuke, gezellige mensen die mee willen? Of is er iemand die me Madrid wil laten zien?
Ook voor andere bestemmingen ben ik in, maar het moet wel een beetje financieel behapbaar blijven en de bestemming moet een grotere kans op mooi weer hebben dan Nederland. :slight_smile:

Dag Harrie,

Wij zijn dit jaar gestart met een B&B/vakantiecentrum vlakbij Valencia in Spanje.
Van 30-9 t/m 7-10 organiseren wij een week voor alleengaanden…gezellige mensen, die een weekje weg willen en het leuk vinden om nieuwe mensen te ontmoeten.
Wij bieden ruimte voor maximaal 6 mensen en ieder krijgt een eigen slaap-en badkamer.

Ik las jouw berichtje en misschien vind je het leuk om ook te komen.
De kosten zijn € 250,- voor een week inclusief ontbijt…en vliegen kan heel goedkoop met Ryan Air.

je kan meer informatie vinden op www.villatorrent.com onder “mogelijkheden”.

Hartelijke groet,
Jeanny

Hoi Jeanny,
Dank voor je reactie. (Helaas) heb ik intussen al geboekt voor Madrid. Maar op zich spreekt me jullie alternatief wel aan. Ik hou het in het achterhoofd voor mogelijk nieuwe weekjes-er-tussenuit.
Succes met jullie B&B.
groet,
Harry

Dag Harrie,

Even een berichtje om je te laten weten dat wij de volgende alleengaanden week gaan organiseren van 21 t/m 29 mei volgend jaar.

hartelijke groet,
Jeanny
www.villatorrent.com