(17)Wat doen jullie de hele dag in Turkije?

geschreven in 2013

http://www.wereldwijzer.nl/attachment.php?attachmentid=58418&d=1395677609&stc=1

*Hier 2 windhozen tegelijk in opbouw. Dit is een foto uit een serie die Bert Bannink gemaakt heeft. Bert is mijn weermaatje in Alanya. Hij woont wat hoger en de omstandigheden waren mooi helder. Door zijn hogere positie kun je goed het effect op het water zien
*
Wat doen jullie de hele dag in Turkije? Dat is een vraag die we nog wel eens horen. En ik wil hem beantwoorden, maar hoe doe je dat in een column die ook nog leesbaar moet blijven? Ik heb even getwijfeld of het een geschikt onderwerp zou zijn voor op WW. Het heeft niets met reizen te maken, maar aan de andere kant, ik schrijf een columns over ons leven hier. Dus maar eens kijken of het lukt.

De lezers die mij volgen weten misschien nog dat ik een super workaholic was die van de een op de andere dag om een aantal reden gestopt is. Dat betekende ook dat het een enorme overgang was en niets doen was voor mij geen optie.
De eerste 2 jaar werden als vanzelf ingevuld. Ons huisje stond er al vanaf 2003 en we hadden niet veel aan onderhoud gedaan. Diegenen die alle details hierover willen weten moeten maar op mijn site kijken**Hier kun je verder lezen**