Ik wil graag mee met een 16-daagse singlerondreis naar Jordanië en Egypte op 4 juni dit jaar, maar omdat ik niet tussen alleen maar 50’ers wil zitten, hoop ik hier nog wat leuke jonge(re) reisgenoten te vinden! Ben zelf 26 jaar overigens. Wie heeft er eventueel interesse?
Ik ben zelf ook met fox singel reizen naar jordanie geweest. In mijn groep van circa 5 personen waren en 5 rond de 50, maar ook met deze reizigers hebben we erg veel lol gehad. Maak je dus geen zorgen. Ook op de fox site kan je al in contact komen met je reisgenoten.
Ik ben een meid van 25 jaar en heb eigenlijk altijd naar Jordanie gewild.
In juni zou ik best wel op reis kunnen, komt mooi uit met mijn werk.
Bij welke reisorganisatie wil je boeken?
@Vera79-3, bedankt voor je bericht. Ik ben vorig jaar ook met Fox geweest, maar het valt me op dat bij reizen naar Jordanië opvallend veel 50 plussers zijn. Uiteraard zijn dat ook vaak gezellige mensen, maar ik ga toch liever met een reis mee waarvan ik weet dat ik niet het enige “jonkie” ben.
@Malimi, leuk dat je eventueel ook interesse hebt! Vanwege wat ik hierboven schrijf, gaat het dit keer niet om een reis van Fox maar om Shoestring. De reis kan je vinden op hun site onder reiscode SED. Zij bieden (net als vele andere reisorganisaties) overigens ook reizen naar alleen Jordanië aan, maar omdat ik niet kon kiezen tussen beide landen is dit voor mij een mooie oplossing haha.
Willen jullie per se georganiseerd gaan of hebben jullie ook interesse om zelfstandig te gaan? De vluchten zijn goedkoop, het openbaar vervoer schijnt er goed geregeld te zijn…
Ik heb 3 weken vrij in mei vanaf de 2e week en zoek reisgenootjes!
Bedankt voor je reactie! Ik kies eigenlijk wel bewust voor een georganiseerde reis, omdat ik in die 2 weken die ik vrij heb zo veel mogelijk wil zien of doen en niet de hele tijd bezig zijn met het regelen van vervoer of overnachtingen etc.
Hi, vooralsnog is er een vrouw van 1977 die geboekt heeft (daar heb ik geen contact mee gehad) en behalve dat zijn we met 2 en mogelijk inmiddels zelfs al 3.
Ook ik ben inmiddels afgehaakt voor deze maand en ben in plaats daarvan 2 weken naar Costa Rica geweest. Maar voor komend jaar in de lente heb ik nog wel interesse, dus als er nog meer mensen zijn die rond die periode willen gaan, laat je horen!
Hey dutchgirl
Ik zat er ook aan te denken komende lente naar Jordanie te gaan met shoestring
Ik ben dan 21 Ben je dan nogsteeds van plan om te gaan??
Ik hoor het graag!
Ik heb nog steeds interesse. Alleen ga ik pas laat (begin 2011) boeken als ik ga, omdat er wat ontwikkelingen zijn in mijn (bijna niet meer) single bestaan :-P. Zullen we in ieder geval via de site in contact blijven?
Hoihoi ,
Ja ik wil dan ook pas begin 2011 boeken want je weet natuurlijk nooit wat er tussen komt:) maar het lijkt me wel leuk om rond maart met shoestring naar jordanië te gaan.
Maar we kunnen inderdaad via de site contact houden!
Heb je al vaker verre reizen gemaakt??