13 juni: Info-avond over vrijwilligerswerk en stages in het buitenland, Dordrecht

Donderdag 13 juni van 18.00 tot 21.00 uur organiseert ProjectsAbroad een info-avond in Dordrecht. Wil jij een avontuurlijke reis maken waarinje ook iets zinvols doet en een vreemde cultuur helemaal leert kennen? Dan isvrijwilligerswerk in het buitenland zeker iets voor jou. Zoek ons op en westaan je met raad en daad bij!

Maak een praatjemet oud-vrijwilligers over hun ervaringen en je krijgt meteen de reiskriebels.Stel al je vragen aan onze medewerkers en je twijfels verdwijnen als sneeuwvoor de zon. De presentaties over onze projecten, bestemmingen en werkwijzezullen je ten slotte helemaal enthousiast maken.

Geen reden om niet te komen dus, want een mooie donderdagavond in juni kan wel eens uitmondenin de reis van je leven!

Meld je zo snel mogelijk aanvia http://bit.ly/WkItml,ontvang de programma-info en de routebeschrijving, en dan houd niets je nogtegen om Projects Abroad te komen ontdekken.

pinguin.jpgsurf 2.jpg

peru 3.jpgperu 5.jpgpt.jpgpaardentherapie.jpgnieuwsbrief foto 1.jpgfiji 3.jpgperu 4.jpg

goeden avond,ik ben een vrouw van 52 jaar en zou graag vrijwilligerswerk willen doen in Amerika op een paardenranch.ik dit voor mij mogelijk.en zijn er in Amerika ranches die voor mij plaats hebben.groet fiet

Beste Fiet,

Wat een leuk voornemen! Helaas bieden wij als organisatie alleen vrijwilligerswerk aan in ontwikkelingslanden en dus niet in Amerika. We hebben wel twee bijzondere projecten in Argentiniëen Bolivia, waar je kan mee helpen op het paarden therapie project. Hier worden kinderen met fysieke of verstandelijke beperkingen door middel van contact met paarden geholpen zich beter te ontwikkelen en bewegen. Ik stuur je graag meer informatie als je interesse hebt.

Mocht dat niet zijn wat je zoekt, dan is er vast een andere organisatie die jou wel verder kan helpen. Veel succes met het vinden van jouw droomproject!

Groetjes,
Jeske
Projects Abroad