ik heb van een reis 103 Peruaanse Nuevo Soles (PEN) overgehouden. Ik dacht deze in nederland wel om te wisselen maar het blijkt dat de banken niet aan Peruaans geld doen. De waarde vandaag is bijna €31. Je mag ze hebben voor €25 (dat is dus 20% korting).
Goed om te horen dat ik je blij mee kan maken. Ik woon in de Dollardstraat in Utrecht, ik werk doordeweeks vaak in een kantoor op Hoog Catherijne. Ik kom voor mijn werk ook af en toe in Amsterdam en de 1e week van juli zit ik ook met momenten in Eindhoven. In A’dam en Ehv zouden we op een station kunnen afspreken.
Ik weet niet waar jij woont en wat jou het beste past qua locatie??
Ik werk op een project voor de GVB. Ik heb voor deze week nog geen afspraken staan, maar die maak ik vaak adhoc. Ik zou voor dinsdag of woensdag een afspraak kunnen maken. Dan ben ik zo rond 9:40/9:45 op station Bijlmer Arena. Ik heb dan wel heel weinig tijd omdat de busaansluiting heel krap is. Maar het zou net moeten kunnen. Op de terugweg is het vaak ergens tussen 17:15 -18:00u dat ik weer op hetzelfde station ben.
Zou dit jou komende dinsdag of woensdag ook uitkomen?
Hoi Johan,
Ja dat komt nog uit! Alleen dan wel de avond tijden.
Heb namelijk deze dagen nog proefwerken op school.
Zullen we dan dinsdagavond nemen als dat u uitkomt.
Oké, ik ga maandag regelen dat ik dinsdag naar Amsterdam ga. Ga er zonder tegenbericht maar vanuit dat dit lukt. Zullen we om 17:30 op station Bijlmer Arena afspreken bij de ingang vd AH tot go? Je kan me bellen op 0617589364 als het net wat later wordt. Misschien handig als je me jouw nr even per sms naar mijn nr stuurt. Dan kan ik ook jou bereiken als het fout gaat. Ok?