100.000 Colones te koop

Hallo,

Afgelopen zondag zijn we na drie fantastische weken reizen in Costa Rica terug gekomen in NL. We dachten dat we al onze Colones hadden opgemaakt, maar nu kom ik er net achter dat ik er nog 100.000 ergens ‘netjes’ had opgeborgen.

Wie o wie gaat er binnenkort naar Costa Rica en wil deze overnemen? De waarde hiervan is €147,97.

Wij hadden de eerste dagen moeite met pinnen in Costa Rica, wat er toe leidde dat we later dan gepland naar Tortuguero konden. Dus alvast een klein zakcentje vanuit Nederland meenemen is zeker niet verkeerd!

Groetjes Kim

Hallo Kim, waar woon je ? Wij gaan in December en ik heb eventueel wel interesse. Ik woon in de buurt van Eindhoven.
Groetjes Ratzoe

Hoi Kim,

Ik heb misschien ook wel interesse. Ik ga in november.
Ben net als Ratzoe ook benieuwd waar je (ongeveer) woont.

Groetjes!

Hallo,

Leuk dat jullie interesse hebben. Ik woon in Twente, maar ben eventueel wel bereid om een stukje te reizen.

Hoor graag van jullie of jullie nog steeds geinteresseerd zijn.

Groetjes Kim

Hoi Kim, Twente is voor mij toch zo’n 330/350 km op en neer. De brandstofkosten wegen dan niet meer op tegen het voordeel. Ook al kom je een stukje mijn kant op blijft het toch een hele afstand. Sorry maar ik haak af.
Groetjes Ratzoe

Hallo Kim,
wellicht kunnen we iets regelen, als je de colones nog hebt. We gaan in januari weer. Wonen redelijk in de buurt van Twente, afhankelijk van waar in Twente natuurlijk. Wij wonen bij Uelsen in Duitsland, 45 kilometer van Hengelo. Stuur anders maar even een privé bericht waar je ze voor kwijt wilt. Er is natuurlijk altijd wat koersrisico.

Hallo Willem,

Uelsen was zeker te doen geweest. Helaas ben ik ze al kwijt.

Veel plezier in Costa Rica!

Groetjes Kim