callisto5

callisto5

Hallo iedereen, leuk dat dit forum er is om mensen samen te brengen die willen reizen. Zelf ben ik een single dame met een grote passie voor geschiedenis en oude beschavingen. Mijn meest favoriete reis is met de lokale bevolking praten en zo de niet toeristische plekken ontdekken. Dus geen hotel maar er gewoon met tent en backpack op uit trekken. Doordat ik alleen ben is het leuk om hier mensen te leren kennen en eventueel samen een leuke reis aan te gaan.