Zoekplaatje deel 11

Of een brandtoren, van Neerpelt b.v. ?

Ja, tis wel een vuurtorentje, maar dit wordt niet gebruikt. Tis namelijk een reconstructie, die (alweer) zo’n 9 jaar geleden geplaatst is. Het gebouwtje staat er al wel veel langer.

Dat is niet goed.

@Breskens?

Ook niet. even een extra fotootje toegevoegd. Weet niet of het helpt maar okeey :stuck_out_tongue:

Vlissingen?

Ook niet.

Is het geplaatst in de oude haven van Emmeloord Schokland?

Ja hoor dat is goed. En dat vind ik ook wel genoeg voor het punt, want anders wordt het wel beetje flauw :p. In het gebouwtje stond vroeger de misthoorncompressor. Ik kwam hier als klein kind heel vaak om te spelen. Ben er nu al heeel lang niet meer geweest.

De score:

1: Marifran…69
2: Roanna…67
3: @ngel…66
4: Loesje505…53
5: Lennart1…35
6: Kingfishererik…31
7: Marion2…28
8: Bloem…27
9**: **Roberts…24
10: Maredaro…19
11: Toos…15
12: Besmile…13
13: WizardOfOss…11
14: Cynthia…10
15: Markr…8
16: Kaylo…8
17: Tempelssammy…7
18: Carolina…7
19: pvdt…7
20: Liubi…6
21: Michiel…6
22: Frank1285…6
23: Mela…6
24: Elsemarijn…5
25: Corberana…5
26: Davenuman…4
27: Valentijn…4
28: Xenomania…3
29: BesteDaniëlle…3
30: Xander…3
31: Frank34…2
33: Babseba…2
34: Raymond19…2
36: Beppie1…1
37: Globeskater…1
38: Vivaturkije…1
39: Tim-V…1
40: RSNLMX…1
41: JurjenB…1

Ben ook als heel klein kind ( en dat is heeeeel lang geleden) ooit in Emmeloord geweest , maar dan op uitkijk in de toren in de stad, of is het een dorp.

Ga weer ff zoeken. :dag:

Aah okeey :stuck_out_tongue: haha das dan weer erg. Die heb ik nog nooit beklommen. Maar het Emmeloord op het voormalige eiland Schokland en het Emmeloord van de toren zijn wel twee andere plekken hoor :p.

Xx

Nou het ligt zo’n 8 kilometer uit elkaar. Emmeloord op Schokland is geen plaats meer. Het hele voormalige eiland is zo’n 2 a 3 jaar terug uitgeroepen tot het dorp Schokland. Vroeger had je dus op dat eiland een dorpje dat Emmeloord heette. Hierna is het uiteindelijke Emmeloord naar vernoemd. Maaaar genoeg hierover :p.

Is dit een stationshal of op een vliegveld ofzo? Of een overdekt winkelcentrum?

Poe hee, nou weer wat geleerd. :chin:

Nou, ik weet niet wat er is is met mijn plaatje, maar hij is weg. Foetsie dus. :paranoid:

Zal even zien of er iets anders voor in de plaats kan komen.

Ik denk dat ik al weet hoe het komt. Had gister mijn bijlagen verwijderd en waarschijnlijk deze ook. By the way… het was een overdekte mall op Isla Margarita.

Hier een nieuwe kans hoop ik.

Wat is dit voor een gebouw en waar is het?

Guggenheim Museum in Bilbao? Of is het die Bodega in het Rioja gebied?

Nee, dat is niet niet en ook niet in die buurt. :wereld:

Weet niet helemaal zeker, vanuit deze hoek.
Als het Bilbao is. Hebben we hem hier al een keer gehad.
Wat mij betreft kun je beter nog een keer een foto zoeken ?

haha, goeie, ga nog even verder kijken !