Leuk dat je zo enthousiast bent Cecilia74,
de regels zijn heel simpel:
Degene die de foto raad mag/moet weer een nieuwe foto plaatsen en heeft 1 punt verdiend.
We wachten nu tot Loesje505 met een nieuwe foto komt, maar die is nu even met hele andere dingen bezig, haha.
Gewoon proberen hoor , hoe meer zielen hoe meer vreugd !
Aah ik zie dat Cecilia al een foto heeft geplaast, anders gaan we die eerst wel raden
Ik heb vanavond toch geen tijd om te reageren :p.
Normaal plaatst degene die daarvoor geraden heeft de nieuwe foto, zoals Marifran al zei. Maar dat maakt niet uit 
Ook goed !
Cecilia is een een Noors kerkje ?
Jaaa het is in Umeå, Zweden (700 km ten noorden van Stockholm). Daar is ook het skimuseum met 's werelds oudste ski (weet niet meer hoe oud, volgens mij uit 500-zoveel na Christus…?).
Oei Cecilia, je maakt het te makkelijk :wereld:
De raders moeten er zelf opkomen en hooguit een klein hintje krijgen 
Zo te zien wil Roberts de punt niet, het lijkt te veel op een kadootje :hihi:.
Als je het leuk vind Cecilia wil je dan nog een keer een foto plaatsen?
Deze keer beter niet uit je fotoalbum want die hebben we ook snel gevonden :nod:
Handigst is om een plaatje gewoon op je computer op te slaan onder een naam die niets verraad over de plek van het plaatje.
Daarna klik je hier op reageren en voeg je het plaatje als bijlage toe via het paperclipje.
Vervolgens gaan wij raden door middel van vragen en proberen zo op de exacte plek uit te komen. Meeste mensen vragen wat hetgene op het plaatje is of hoe het heet en in welke plaats en land het staat.
Okee leuk dat ik nog een keer mag, even kijken of ik het spelletje nu beter begrijp. (Ik heb Zoekplaatje threads 1 t/m 10 gemist.)
Waar is dit? (sorry moest eerst even plaatje verkleinen)
Die zijn volgens mij te vinden onder de naam raad de foto deel … (vul nummer maar in :p) maar ik heb 1 t/m 8 ook gemist hoor
maar als je even wil kijken hoe het gaat kun je nog wel even kijken in raad de foto deel 10 in het ‘wereldwijzer reiscafé’
Building Banco Real in Vila dos Remedios?
Ow da’s snel geraden! Ja, Vila dos Remedios op eiland Fernando de Noronha, Brazilië. Moet ik toch moeilijkere dingen bedenken… Mogen het ook andermans foto’s zijn of alleen eigen?
Nou Loesje505 ik ben benieuwd waar jij mee komt.
1: @ngel…66
2: Roanna…63
3: Marifran…58
4: Loesje 505…41
5: Lennart1…33
6: Kingfishererik…28
7: Marion2…28
8: Bloem…27
9: Roberts…22
10: Maredaro…19
11: Toos…15
12: Besmile…13
13: Cynthia…10
14: WizardOfOss…10
15: Markr…8
16: Kaylo…8
17: Tempelssammy…7
18: Carolina…7
19: pvdt… 7
20: Liubi…6
21: Michiel…6
22: Frank1285…6
23: Elsemarijn…5
25: Davenuman…4
26: Valentijn…4
27: Mela…4
28: Xenomania…3
29: BesteDaniëlle…3
30: Xander…3
31: corberana…3
32: Jeroen…2
33: Babseba…2
34: Raymond19…2
35: Strax…2
36: Beppie1…1
37: Globeskater…1
38: Vivaturkije…1
39: Tim-V…1
40: RSNLMX…1
41: Frank34…1
42: Cecilia74…0
[SIZE=2][COLOR=RoyalBlue] ***[/SIZE][/COLOR]
Het mogen ook andermans foto’s zijn hoor… ik was ook al snel door m’n eigen voorraad foto’s heen aangezien in ik nog niet zoveel gereisd heb.
En hij was nog niet zo heel makkelijk hoor, ik kwam hem tegen met een beetje geluk
Ik vond het wel een heel leuk, typisch plaatje 
Ik ga op zoek naar een nieuwe.
Moest eerst ff weg, dus hij liet nog ff op zich wachten, maar hier is de nieuwe.
In welke stad en welk land staat dit gebouw?
Warwick, Lake Leslie Australia ?
Land is goed, de rest nog niet. (Hij lijkt wel inderdaad :p)
oh, dats jammer, dacht dat ik hem had,
ik roep even wat
Melbourne
Brisbane
Perth
Darwin
of op Tasmanie ?