Zoekplaatje deel 11

He, he, eindelijk mag ik weer een keer. :lol:

King… jij een hele fijne vakantie toegewenst en lekker genieten hoor!

Nou, ik denk ook dit keer niet zo’n moeilijke. Ik moet er weer even inkomen, zeg maar!

Wat is dit voor een huisje en waar staat het?

Afrika?

Nee joh, verre van dat. :wink:

Lijkt Azië, maar zou vanwege jouw aanwijzing dus ook Europa kunnen zijn…

Hmmmm… aardig in de goede richtiing. :thumbsup:

??? Europa of Azië? Of geen van beiden en er tussen in …

Ik gok op Filipijnen…

Mooi op tijd Loesje!!! Was alleen even Roberts aan het spelen en voorzetten geven. Wil de foto helemaal niet raden daar ik zondagmorgen heel vroeg op vakantie ga… Ik laat het verder graag aan jullie.

Ach jaah… je kunt natuurlijk ook gewoon meeraden en iemand anders een nieuwe foto laten plaatsen ofzo :stuck_out_tongue:
Waar ga je heen op vakantie?

Mallorca (wordt een knal vakantie) Hier heb ik 5 jaar gewoond (tot en met ´95) en nooit meer terug geweest, dus speciale vakantie…

Aah okeey :slight_smile: Jaah dan lijkt het me wel heel speciaal om weer terug te gaan. Je komt oorspronkelijk toch wel uit Nederland? Voordat je naar Mallorca ging?
We dwalen wel een beetje af van het topic :stuck_out_tongue:

Paspoort en familie Nederlands, hart Sevillaans

Haha okeey :stuck_out_tongue: Hoeveel zin in ook heb in m’n half jaar Spanje en hoe gek ik ook op reizen ben… ik ben toch echt wel Nederlands in m’n hart :stuck_out_tongue:

Ik vind Mallorca ook heerlijk. Ben er zeker 5 x geweest. Magaluff, Palma Nova, El Arenal, Santa Ponsa, Callas de Mallorca, Calla D,or en natuurlijk een bezoek gebracht aan Palma de Mallorca.

Wie zei ook alweer Azie? :idea:

Ikke geloof ik.
@Roanna: Calas de Mallorca is waar we heen gaan en waar “onze” hotels staan (Mastines Chihuahuas/ Balmoral)

Ben nog nooit op Mallorca geweest, maar wat niet is kan nog komen :stuck_out_tongue:

Azië zei Corberana…

Die kant op ja!!! :smiley:

maar niet Filipijnen dus? :frowning:

Thailand dan?

Thailand al te ver??

Fijne avond nog.

Nee, daar is het niet.

Fijne avond ook nog corberana. :dag: