Verwijderen post en account

Beste forum-beheerders,

In 2004 heb ik een bericht gepost op jullie prachtige forum. We zijn nu echter dik 12 jaar verder en heb ik al een paar jaar een andere gezinssamenstelling (single) dan toentertijd. Ik weet niet met welk account ik indertijd was geregistreerd op het forum. Feit is dat ik mijn leven nu probeer weer anders vorm te geven en dat het door mij geposte bericht dan altijd weer leidt tot allerlei vragen. Vragen die je vanzelf wel beantwoordt, maar dan kies je liever zelf het juiste moment. Tegenwoordig is het gewoon dat men zonder elkaar in real life te hebben ontmoet googelt. Enfin, kunt u de post a.u.b. verwijderen waarnaar de link hierboven verwijst? Mocht je telefonisch contact met me willen, geef ik je bij een reactie wel mijn 06. Als ik zeker weet dat het dan niet weer en publique zichtbaar is via google. Vervolgens mag u ook het account gekoppeld aan de eerdere post verwijderen, maar dat is geen must. Graag een dubbelcheck of ik inderdaad alleen 7266 heb gepost!? Bij voorbaat hartelijk dank! Ik zou het erg fijn vinden als dit niet langer verschijnt in de Google resultaten bij mijn naam.

Met vriendelijke groet, JW

Oude Postings en gebruikersnaam verwijderd !

Hartelijk dank!