Turkisch Teatime deel 32

ook kun je de mand vullen met bijv. lekkere bodylotion, badschuim enz…enz…enz…het is maar net waar je ouders van houden, dat weet jij als beste natuurlijk aangevuld met een badhandoek en washandjes bij de Hans *extiel, kost niet veel…ik denk als je voor 25 euro erin doet…dat je vol zit…

heel het servies en al het bestek erin?? hihihih
en maar smijten met die koffer… :hihi:

ben benieuwd hoeveel het uiteindelijk wordt

@ viva… is ook een leuk idee! ikke ga morgen lekker naar de stad! toppie bedankt allemaal voor het meedenken

kussie

@ beps: goe zo!! het zit erop! tis klaar, gedaan! in the pocket!
petje af! en nu…? vrij? voor het eggie?

ons beps is weer geslaagd met 96% (off course) en het zit erop (voor nu) qua toetsen!!
whoehhooeee applausje… enneuhm… beps… doe mij maar appeltaart met slagroom…!! :unibrow:

Beps,van harte gefeliciteerd en veel succes met je nieuwe baan.Ga je gelijk beginnen??

ik vind het idee van viva idd heel leuk…!!

@bepz…van harte gefeliciteerd!! goed gedaan…ja voor mij ook appeltaart alsjeblieft;)

ikke ben d’r weer van tussen
ff wat te eten verzinnen voor vanaaf en dan in de chill modus

tot straxxies weer!!

Beps, super!!!:vak02:

Hey Beps, gegeliciteerd meis!!
Sorry meiden, mag ik ff een ego bericht schrijven…zit in een behoorlijke dip vandaag. Ik kom net bij de internist vandaan, mijn schildklier werkt nog steeds niet goed(te langzaam). Heb ik wel medicijnen voor, maar die worden nu verdubbeld. En heb eergisteren gehoord dat ik forse slijtage heb aan beide heupen. Ook daar wordt ik niet vrolijk van. Maar het aller ergste heb ik net gehoord en dat zet mijn problemen even flink opzij. Er is gisteren een man bij mij uit de straat verongelukt. 35 jaar, vader van 2 zoontjes van 3 jaar en 9 maanden! Pffff, daar wordt je toch ff stil van. Kende hem niet zo goed, maar wel altijd gewoon gedag zeggen en zo. Heb zo te doen met zijn vrouw en zoontjes. Wat een verdriet zeg.
Wilde het gewoon even kwijt en ben blij dat dat hier even kan!

Heel veel sterkte,dat is wel even schrikken allemaal geen woorden voor.

Jeetje Mar, dat is effe schrikken zeg!!! Heel veel sterkte met alles!!!

x

zooo daar ben ik weer

alweer veel gedaan, boodschappen, opruimen, bellen met de NS (heb ik al 2 weken uitgesteld) bellen met de pc-winkel, (heb ik al 6 weken uitgesteld :hihi:) langs postkantoor geweest (heb ik al 1,5 week uitgesteld) en nu mag ik van mezelf ff een half uurtje WW-en

mn schouder doet namelijk vreselijk veel pijn en ga strax eten koken en lekker een uur onder de douche staan. dan ff alle nageltjes bijwerken enzo… mag wel een keertje weer, voel me slonzig… oeps…

krijg ook nog vervelend bezoek vanaaf, maar tja, is niet anders, hopelijk is ie gauw weer weg…

@ crazy, was da nou? goed voor jezelf zorgen en vreselijk nieuws over de neighbour… bah bah bah… dat snap je dan echt niet en je bent er flink door van de kaart…
hughughughug!!

@ cyn, heb een nieuw topic aangemaakt bij liedjes/ muziek met min of meer zo’n omschrijving…
ken jij ff voor me kijken (en de rest die veel heeft met turkse muziek enzo)

Bloem, heb ze alle twee gevonden hoor!!

@Crazy: Wat een ellende meis…dikke knuffel!!! Gewoon allemaal maar laten gebeuren, en dan komt alles wel weer. Nu gewoon erdoor moeten is al zwaar genoeg

Ikke is er maar vind het minder gepast om in dit berichtje meteen te jubbelen. Ben er trots op, maar das ook alles.
Morgen nog een aantal systemen leren, en vrijdag schoolreisje. Maandag beginnen we dus voor het eggie!!!

Tot ZONDAG!!! maar ik kom wel eerder langs

Het lijkt wel of ik vandaag een ongeluks dag heb. Eerst kwam mijn vader met de mededeling dat er in auto was ingebroken. Daarna liet ik per ongeluk de glazendeskel vallen tot gevolg een teen ingepakt en later op stage vinger ingepakt.

@ bep gefeliciteerd en veel succes met je baan

crazy…wat vreselijk allemaal…wat kan je hier nu op zeggen…

Beppie gefeliciteerd meis…goed gedaan…nu een leuke baan.

Bloemmie ga eens naar de dokter met de schouder, misschien is het wel rsi