Goodmornink,
Benauwd, plakkerig,warm??? Hier niet hoor, het waait flink en is een graad of 18
hier wel hoor…blegh!!
okey dames ikke heb ff jullie hulp nodig!
mn ouders zijn volgende week zoveel jaar getrouwd en tja…kadootje??
ikke heb natuurlijk niet zoveel geld en wil toch IETS doen?
maar ja, ze hebben niet eens tijd om samen te eten, dus iets geven waar ze voor weg moeten is lastig…
wil dus echt iets geven… maar wat?? iemand ideetjes??
Heb je nog broers en/of zussen??
ja heb ik ruzie mee dus das geen optie
ik spreek hem niet meer
Uhmmm moeilijk hoor,maar misschien kan je de ontbijtservice laten komen,zodat ze dag kunnen beginnen met een gezamelijk ontbijtje
Hier erg bewolkt
Dus da schiet niet op. Is het een kroonjaar? Anders zou je misschien mooi boeket bloemen, als ze een tuin hebben, bloempot leuk aangekleed
En als een ontbijtservice te duur is, maak je zelf een champagne ontbijt
bloemen of planten is erg standaard, maar hoeft niet veel te kosten en kan toch leuk zijn
ontbijt zal moeilijk worden :hihi:
mn vader staat normaal gesproken op om half 4 of 4 uur
afgelopen nachten is ie om 19.00 uur thuisgekomen en staat ie om 0.00 uur weer op om te gaan werken… nou ja, eigen stomme schuld, maar das dus nix
en ze zijn gewoon 28 jaar getrouwd, maar vorig jaar heb ik ook nix gedaan en komend jaar ook niet, dus wil toch iets doen, en mn pa is ook nog jarig, dus niet te duur, maar het is echt moeilijk!!!
wilde ze mee uit eten nemen (turks) maar behalve dat dat een beetje te duur is voor mij, is het bijna onmogelijk om te plannen qua werk van pappie…
snappie nou waarom ik jullie hulp nodig heb??
iemand nog ideeen?
Pffffff is niet makkelijk hoor. Vaak zijn het dan de standaard dingen. Hebben ze niks wat ze allebei leuk vinden, bladen die ze allebei leuk vinden of zo
Hub houdt van tuinieren, kreeg van oudste dochter een abbo voor 6 keer een leuk tuinblad.
En van de jongste kregen we voor moeder en vaderdag allebei een ligstoel voor in de tuin, was niet duur en toch heel leuk
Als je niet kunt gaan uit eten, kun je ze toch verwennen door zelf iets lekkers te maken
Hoeft niet uitgebreid te zijn, maar kun je zelf leuk maken. Tafel mooi dekken, kaarsjes op tafel, bloemmetje in een vaasje
T is maar een idee.
ja idd
maar in dit geval niet haalbaar
mn pa is zelf chefkok geweest, dus zelfs een boterham die ik maak mot ie niet want das niet smaakvol ofzo?
tis te moeilijk maar zal idd eens kijken naar een abbo, eentje voor mn ma en eentje voor mn pa ofzo…
Laat je pa koken en kom je gezellig eten:slywink:
Een foto kalender met foto’s van jezelf en dan erbij schrijven wanneer je waar bent,kunnen zie in ieder geval zien waar je ongeveer zit als je op reis bent ![]()
Hoef je er zelfs niet bij te schrijven, als je dat bij T*P laat doen wordt het erop gedrukt. Ik heb vorig jaar een kalender laten maken met foto’s van AD, verjaardagen enzo staan er al op
Geloof dat het iets van € 20 kostte.