hey dames…nog ff snel toos een fijne vakantie wensen
@toos…hele fijne vakantie…geniet ervan!!!
@linda…beterschap…!!
dadelijk even goed bijlezen…nou tot laterzz dan maar(K)
hey dames…nog ff snel toos een fijne vakantie wensen
@toos…hele fijne vakantie…geniet ervan!!!
@linda…beterschap…!!
dadelijk even goed bijlezen…nou tot laterzz dan maar(K)
Zooo, ikke is weer bijgelezen!
@ Marion: gelukkig is het goedgekomen met de meeste lammetjes! Je zult wel gestressd hebben?
@ Bloem: ghehe, 5000 posts, 6 ******!!! En je kletst maar door
Wel minder fijn datje schouder eronder moet lijden…
@ Filiz: brrrrrr, knap datje dat durft zo’n piercing!! Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
@ Linda: beterschap!
@ Mierre: jammer van je zoon zijn rijexamen. Al mijn vrienden zakken ook 1 voor 1. Het is tegenwoordig zooooo moeilijk om te slagen met al die chagerijnige examinators!
@ Bloem: de pilletjes klinken meer als een oppepmiddeltje… Dalijk stijg je nog op!
@ Toos: van mij ook nog 1 keer: FIJNE VAKANTIE!!
Ikke heb vanavond een feessieee.
Morgen zou ik naar een toneelstuk gaan en daarna naar een feest maar mijn nieuwe werk wil dat ik kom, dus toneelstuk moet ik hoogstwaarschijnlijk laten schieten… Feessie haal ik nog wel.
Ach, geld verdienen he :D.
Plannen voor de zomer zijn om 1 week naar Estland en 1 week naar Rusland te gaan met mijn vriend. Kost niet veel vanwege familie en vrienden die daar wonen, dus hoef alleen de reis te betalen, maar hoe meer geld hoe meer shoppen en dingen doen!
@Cris
Jammer dat je wss niet naar het toneelstuk kan maar wat extra geld is ook niet weg natuurlijk. Vooral niet als je nog richting Rusland wil deze zomer.
@Dia
Hey daar is ze weer even op de thee. En meteen staat ze weer een keer in het lijstje ;).
@Filiz
Heerlijk gevoel he … op nummer 1 :zon02:!
@Bloem
Hoest met de olifanten? Je bent wel voor de dieren trouwens de laatste dagen. Eerst de ijsberen en nu alweer olifanten :biggrin:.
@ marion hahahaa… das een uitdrukking van mn pa over stoned zijn… anders gezegd: ik zie de bloemetjes dansen… zo goed
begint een beetje af te nemen en daarmee de pijn te versterken, maar ik red het wel…
bijna vrij, lekker naar huis, lekker koken en chillllllll…(dan neem ik nog een pilletje)
Zo ik net terug van de kapper,ander kleurtje tis chocolate gworden met een rode lok,keus van de kapper.Nu lekker weekend !!!
ik ben benieuwd… dat gaan we zondag zien!!
@ Bloem: volgens mij toch maar besloten om naar Turkije te gaan na je halve wereldreis?
@cris…geluykkig dat je het feestje wel nog red ![]()
@marion…idd een heerlijk gevoel om op 1 te staan…al is het maar van korte duur hehe
@bloem…sterkte met je schouder…!!
net boodschappen gedaan voor morgen…nu naar de bieb…dan nog ff snel naar een vriendin…druk druk druk!!
Wat gaan we zondag doen dan?
http://cache2.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_fruitcake.gif
.Tis niks bijzonders hoor,maar normaal heb ik het dus rood en nu een keer niet
http://cache2.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_jumping.gif
.
Bloem hoe staat het met de
http://cache2.hyvz.com/images/smilies/default/smiley_elephant.gif
zijn ze al verdwenen?
Zie dat er onder de namen weer wat is bijgekomen iemand een idee wat je ermee kan of mee moet?
ik vertrek over 2 dagen naar Schiphol en Bodrum/Gümbet :dag:ik heb zonet geboekt :nod:
@ turkije-fan: en je stage dan? die was toch nog niet afgelopen???
Summa
Ben thuis. We hebben lang weekend van school, omdat het schooljaar voor ons dit jaar lang is. Vanochtend bij een vriendin schoongemaakt. Ze wordt vandaag aan de galblaas geopereerd. Ze was nerveus.
Even bij m’n ex en kids geweest. Even bijgekletst.
Straks even bij een andere vriendin een wijntje drinken. Vanavond een reünie van m’n vorige school. Echt leuk.
Vandaag alweer de 22 e.
Wie ging er vandaag ook alweer weg? Kon even niet zo snel de lijst vinden.
Ik dacht Toos. Of vergis ik me nu. Weet dat Filiz de 24e gaat en ook Turkije fan stapt op het vliegtuig.
Wat heerlijk allemaal.
Ik hoop dat jullie het allemaal heerlijk gaan krijgen.
Zondag is er ook de meeting.
Voor mij is het niet mogelijk om al dit soort extra dingen te doen. Ik moet alle zeilen bijzetten om te sparen voor Turkije. Toch hoop ik dat het gezellig wordt voor degenen die wel gaan.
Nog 29 dagen
Turkije-fan dat is dan nog sneller vertrekken dan gepland was…lekker hoor hoe lang ga je
@ turkije lover, gewoon op klikken, dan kom je op iemands profiel pagina en kun je iemand “raten” dussss… klik maar op de 5 ***** bij mij!! hahahaha
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Turkije-fan: 24 juni Gumbet
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Turkije-fan: 3 juli - Gümbet
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Dyranieldan: 18 augustus - Marmaris
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jill: 29 augustus - Alanya
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Jac: 31 augustus - Turgutreis
Bloem: 4 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Fransijn: 20 oktober-Side
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije-Fan: november - verloven
Nur: 4 juli 2008 - TROUWEN
En dan de verjaardagen nog …
28/6 Toos
25/07 Cristina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
19/10 Sevgilim
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
11/01 Dettje
22/01 Roanna
24/01 Diamond
13/02 Fransijn
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
bloemmie ik heb je gerated
haha jij mij ook
ikke ben ff een paar mensen gaan raten, maar word een beetje :retard: van dat klikken… later meer…
Ja, ja, vakantie… nu! :zon02: :zon02: :zon02:
Hij ken!
Wat is dat nu weer raten? Ik ben wel vriend geworden van Bloem. Klopt dat ? :unibrow: