Turkisch Teatime deel 32

zo dames
net alles bijgelezen maar nix onthouden
ben aan het prutsen met de kalender van de tnt en hij wordt mooooooiiiii!!! als ie niet zo duur zou zijn, zou ik jullie allemaal er 1 sturen!! wowieeee… mooi mooi mooi! hihihih

maar ja… tis eigenlijk wel bedtijd he?
net weer 1,5 uur met de reisgenoot aan de telefoon gezeten… zin an!!

Als ze morgen maar vliegen en over 2 weken weer. In september vliegen we met de concurrent. 1 keer zo’n kater was meer dan genoeg

Oke dan maar. Ik ga er maar eens weer in. (bed) Ik zie, dat er nog members on-line zijn. Weltrusten all en doet de laatste ff weer het :idea: uit?

Truste :slapen: en tot morgen :dag:

:kus: Allemaal. Toos, have fun. :vak01:

@Bloem: Ik ben er toen ook een poos mee bezig geweest, maar is ook mooi geworden. Hadden een fotoreportage laten maken in AD en die foto’s gebruikt, ook van AD zelf

Dank je wel, jij ook he

Zo is dat Toos. Als ze ons nog maar even weg en terug brengen. :unibrow:

En het liefst zonder al te veel vertraging

@Bloem: Prutse en knutselse nog even. Denk je wel om je arm? Een beetje voorzichtig ermee he!

Toos nogmaals een fijne vakantie, geniet er van en alvast gefeliciteerd met je verjaardag

http://users.pandora.be/honeybee1/dikke_kus.gif

Bloem doe rustig aan met je arm, die moet nog langer mee dan je werk…en de kalender…lekkere bazin trouwens…

Dank je wel Viva

Graag gedaan,

Ik ga nu echt mn mandje opzoeken, welterusten …

nou iedereen is weg ik doe de:idea::idea::idea: uit en ga lekker:slapen: voor iedereen die nog langs komt het touwtje hangt links…en voor de rest iedereen welterusten, Beps doe jij morgenochtend het lichtje weer aan, anders is het zo donker.
:dag: tot morgen…:nod:

nou ja… ik snap bazin wel, heb al een officiele waarschuwing gehad over mn ziekteverzuim van 2007… te vaak ziek gemeld, maar die telling klopt niet… lang verhaal
anyway, ik zie het morgen wel, neem ik zo’n lekker pilletje en hoppa!!

en die kalender!! wowowowowwwie…
ikke ben begonnen in sept 2007 en die maand doen we dus rusland en mongolie. heb ik verschillende plaatjes van verschillende locatie’s gezocht en met 4 lopen puzzelen voor een mooie compositie… das de foto van sept.
in okt doen we china en tibet… weer 4 plaatjes
in nov doen we nepal… same there
dec. wordt thailand
en de twee maanden erna heb ik 8 plaatjes (2x 4) van laos, cambodja en vietnam
de maand daarna van maleisie en indonesie…
nu moet ik alleen nog iets verzinnen voor de maanden april t/m aug… maar ja, morgen weer een dag!!
ben er nu al dik tevreden mee en zit de hele tijd ernaar te kijken (online) dat wordt nog wat als ie uitgeprint wordt!!

ikke ga ook slapen!!
enneuhm,… ikke wil niet teveel zeggen maar ikke ben meestal diegene die het licht aandoet… maar ik wil best de eer aan beps laten hoor, als dat betekend dat ik uit mag slapen, maar helaaaaaaaaasssss

truste allemaal
slaap zacht en zoete dromen
hasta manana
xXx

Hallo allemaal, weer even gedag zeggen.
'k ga niet reageren, even een egootje…
@Allemaal bedankt voor het duimen voor mijn zoon z’n afrijden. Het heeft helaas niet geholpen, want hij is, zoals hij zelf zegt ‘net’ gezakt. Wel sneu, maar volgende x beter.
Morgenavond uit eten met m’n collega’s, nog vanwege mijn 12,5 jarig jubileum bij de baas.
En vanvond, koopavond op jacht geweest voor een pak voor Hub, vanwege de a.s. bruiloft van zijn dochter. Niet gelukt, helaas, hij heeft nogal een lastig figuur, lang, met buik…
Volgende week donderdag maar wer op jacht, maar dan in de stad, meer kans denk ik.
En zondag? Wa**t zal ik zondag eens gaan doen???
XXXXXX Mar

:idea:
das handig, amper iets bijlezen
kort nachtje… te kort, 15x wakker en nu weer aan het ontbijt
t lijkt droog hier, dus we wagen ons maar weer eens in rok
kijken of het droog blijft!!

allemaal een mooie leuke blije dag
en @ toos, hele fijne vakantie en verjaardag, we zullen aan je denken en je missen, tot gauw!!

Goedenmorgen allen
Tot morgen allen

Toos, fijne tijd daar en geniet, dat heb je verdient!!!

Goedemorgen allemaal,

Bijna weekend!!!Vandaag werken tot 12 dan naar de kapper ander kleurtje.

Bloem,beetje kunnen slapen?Wens je sterkte vandaag met werken.

Toos,mocht je nog langs komen een hele fijne vakantie.:vak02:

Miere,jammer voor je zoon,volgende keer beter en gaan we nog harder duimen.:thumbsup:

Linda,beterschap,ziek maar lekker uit,hoop dat je er zondag bij kunt zijn.