marifran : je hebt de foto !
Bedoelde de quizvraag
druk!!! aaah wordt echt gek!
@Marifran
‘Vrijwilligerswerk’ aan het doen vandaag! Leuk met de kids naar de schaatsbaan.
@Roanna
Antonie woont niet in W**chen dus de postcodeloterij heeft ie niet gewonnen! Misschien is ie wel ziek, is eigenlijk niets voor hem om een dag niet langs te komen.
@Kaylo
Niet veel werk te doen nu, kan je rustig warmdraaien toch? Lekker hier kletsen, foto’s raden, gaat de dag ook wel voorbij.
@Cyn
Rustig aan meissie … je hebt maar 2 handen!
@Beps
Druk aan de phone nu? Of heb je de verkeerde plaats te pakken?
@Marion: Giga druk lekker hoor…gaat de dag snel!
Over 15 min de lunch!
Broodje kip curry binnen, en dan maar eens de stad in. Als ik om 14u terug ben, is de baas tevreden !
@Beps
Kan niet snel genoeg gaan he? En dan morgen nog en dan is het al weer weekend.
@Kaylo
Toch nog even naar de solden?
Ja, maar vrees dat het een overrompeling zal worden ! Is de eerste dag hier
We zien wel, zou graag een winterjas op de kop tikken en nog wat truitjes of zo
dag meiden en heer…
allereerste natuurlijk de beste wensen voor 2008…!! hoop dat iedereen fijne feestdagen heeft gehad. bijlezen is nu nog niet te doen…ben ergens anders met mn hoofd…maar hoop dat alles goed is met iedereen…
ikke gister om 7 uur op nl bodem geland…of nou ja eigenlijk belgische.
de twee weken zijn omgevlogen…helaas gaat het altijd te snel…iff woensdag aangekomen. eerst naar huis gegaan…daarna ff bij vrienden lamg om hoi te zeggen…
de dag erna offerfeest…eerst bij zijn zus geweest. de mannen hebben daar 2 schapen geslacht, de vrouwen grilde het, en vervolgens werd er gegeten. voor onze begrippen allemaal een beetje onhygienisch…maar ach;)ik sta nog
daarna naar een oom geweest…waar ook andere ooms en tantes waren, leuk om hen weer te zien na 4 maanden…en nu>? ja nu gaan we naar mn ouders…kan niet anders zeggen dat dat het erg meeviel. beetje turks met anne gebrabbeld, haar geholpen met het eten, zelf haar hand gekust. daarna aan mn vriend gevraagd wat ze had gezegd…ja ze vond me lief…het begint iets te worden ![]()
de dagen erna bij vrienden geweest, thuis geweest, hout gezaagd in het bos voor de kachel, we lagen in een dorpje :Dvind het nog leuker dan in de stad…en vervolgens nog een dag met anne en baba op het land gewerkt, courgettes en tomaten geplukt planten bespoten…ed.
oud en nieuw vond ik er niet zo veel voorstellen…we zijn in een bar geweest, maar was eigenlijk meer gewoon als een normale stapavond. niet erg veel vuurwerk.
nu weer thuis. helaas. we tellen weer af…over 4 maanden mag/kan ik weer. dan zoeken naar een huisje…en over 7 maanden :D:Dnaja…kan iig niet wachten…!!
nogmaals…hoop dat hier alles met iedereen goed is. bijlezen doe ik nog wel…denk iig aan jullie
dikke kusz
@Filiz: Alles goed gegaan? En ook met anne en baba?? En met de liefde :wub:
Hier nu ff rustig. Nog 3,5 uur
Het is hier inderdaad rustig (op het forum) op mijn werk is het echt megadruk… vind ik niet erg… gaat de tijd lekker snel… nog 2 uur en een kwartier ![]()
Ikke ga weer verder
Jaja, hier ook… nog 3 uur (dat kwartier is pauze hihi)
@Kaylo
Gaat ellebogenwerk worden dan bij de winterjassen ![]()
@Filiz
Ook voor jou alle geluk van de wereld in 2008!!!
Anne vond je lief dus het gaat vast allemaal goed komen.
@Damber
Ook al lekker druk op het werk.
Zo hoe ist nu met iedereen???
Ook zo muf…ikke is zoooo mufff ondanks de drukte!!
goedemorgen
jippie ik heb weer internet, lag er gisteren helemaal uit in 1 keer
@ kaylo succes bij de solden
@ filiz, hey meid welcome back! zo te horen is het allemaal erg goed gegaan en je kunt dus zo de groente en tuinteelt in…?
hihih
tis idd druk bij beps op t werk…
zit al heel lang te wachten op een telefoontje, nix, zelf gebeld… u wordt teruggebeld, zucht… kan nog nie eens gaan douchen!
wilde vanavond eigenlijk eruit, ff een pen kopen en cd’tjes om te branden, maar ja, pa en ma willen graag dat ik kom eten… gaan we weer… heb maar ja gezegd…
zucth…
voel me wel ietsje beter, wat heet, heb geloof ik al 24 uur niet meer gehuild. of maar een klein beetje…
Oef ! Terug van de koopjesjacht ! Doe ik nooit meer op de eerste dag !!! Ellenlange files aan de kassa’s, een gedrum en gestamp van jewelste ! Volgende week nog eens terug, misschien beter dan.
Heb enkel een tof “huispakje” gevonden. Gezellig om 's avonds voor de tv aan te trekken en op de bank te hangen.
shiiiittttt
hoor net dat mn favoriet gewoon NIET in baselga gaat rijden… en ikke ga dus WEL naar baselga… bahbahbahbah… wat een ellende weer…rotjong
filiz : welkom terug ! Zo te zien heel goed meegevallen met anne en baba ?