TTT deeltje 71

ikke ook niet… EN… ik vind nog steeds dat daar verder geen uitzonderingen voor zouden behoren te zijn…

Maar goed, ik dus maar 1 :retard: erbij…
Nu naar mn werk…hopelijk tot straks
:dag:

ik weet het ook allemaal niet hoor
vraag niet hoe het kan, maar geniet ervan!! :smiley:

@ Beps: o dus weer heel veel gedoe… Zal voor je parkeerplekje duimen!!]

@ Bloem: waar werk je tegenwoordig?

@ Roanna: sterke!

@ De Werkers: werkze allemaal, ik moet er ook weer aan geloven.

goedemorgen allemaal

@ cris, geen idee, kom op kantoor en 8 uur later mag ik weer…
dusseuhm… krijg betaald… verder… ssstttt

hebbie je koffer al gepakt? heb je al tentamens gehad

@ linda, hoe was jouw weekend>??

Goede morgen!
Maandagmorgen, kind naar school en daar zitten we weer met een bakkie.

@Bloem
Leuke dag gehad gisteren las ik op je log :smiley:

@Toos
Weer terug van Noorwegen, bijna niet geslapen dus nu maar eens goed uitrusten :kus:

@Beps
Moet een stuk wandelen vandaag, misschien kan er nog een plekje voor je geregeld worden.

@Damber
Een gezellige avond gehad met D. en zijn vrienden. Jammer dat hij alleen maar vrienden wil zijn, kan hij beter gewoon zeggen dan het op zo’n manier te laten merken.

@Kaylo
Hoe smaakte de fazant?

@Antonie
Al bij gelezen? Gelukkig hebben we niet zoveel gekletst gisteren.

@Cris
:dag: Ook weer even op de thee.

@TRL
Beetje verslapen vandaag!

@Viva
Ook al weer op kantoor, de laatste loodjes van dit jaar.

@ marion en hoe is het bij jullie?? nog meer verrassingsbeesssie gekomen?

@Bloem
Nu geen verrrassingsbeestjes, deze stonden op de planning. Denk dat er inmiddels een stuk of 30 geboren zijn.

@ Bloem: haha, heb dezelfde baan als jij, haha! Koffer nog niet gepakt, zo lang mogelijk uitstellen. Geen tentamens in mijn eerste trimester, dat komt pas in mei ofzo.

@ Marion: helleu! Lekker zo aan je bakkie? Hoe is hetmet J. nog steeds topscoorder?

Ik moet er bijna vandoor, de bus halen. Iemand ideetjs voor een cocktail? Ik heb vodka… en een blender. Geen ijsklontjes. En niets sterks, gewoon iets lekkers =P.

@ Marion: o, gezllige boel daar met al die kleintjes?

beschuit met muisjesssss

Ikke ben weg! Tot vanmiddag!

@ cris: wodka jus?

@Cris
Weet niet of hij nog topscoorder is, is er nog eentje meer die bleef scoren de laatste weken, denk dat die 2 aardig gelijk op gaan nu.

@Bloem
U vraagt wij draaien …

http://doof.nl/archief/beschuit.jpg

Goeiemorgen,
Vannacht eindelijk weer redelijk geslapen.
@Beps: Wat een gedoe met de parkeerplaats. Hoop voor je dat er wat te regelen valt. :kus:
@Bloem: Nog helemaal vol van het schaatsen. Wanneer zijn de volgende wedstrijden?
@Marion: Druk met de jonkies.

marion : ventje lustte fazant wel hoor ! Ik iets minder, geef mij maar gewoon gebraden kip ! :tongue:

hi toos, lekker geslapen??
volgend weekend zitten ze in erfurt, maar vriendin wil niet voor de 500km op en neer, beetje flauw :tssk:

wij gaan 19 jan. weer, ook heerenveen… dus heb nog ff de tijd voor website and spandoek enzo…
ben ff aan het kijken bij een andere host hoe en wat, ben niet helemaal lyrisch van mn eigen webhost, maar goed…

@Toos
Is wel te doen nu, komen gelukkig niet met bossen tegelijk zoals van de zomer. Alleen weer even wennen om 's avonds ook nog te moeten werken.

ze hebben allemaal in de file gestaan… dus zometeen maar es wat gaan doen…
wel lekker rustig wakker worden op deze manier… :smiley:

Ja is wel een beetje flauw van je vriendin, je bent schaatsfan of je bent het niet.
Wel redelijk geslapen vannacht. Straks de foto’s op de computer zetten