om 3 uur smiddags viel het leven stil;zaken doen lag plat;iedereen naar huis
precies:D
en daarna tot rond de middag uitslapen…of tenmisten een poging als t niet te heet wordt in de slaapkamer …en dan tripjes maken, zodat je dan toch ook nog goed bezig geweest bent :biggrin:
@bloem;snap je nu waarom ik kerkstonderwerpen op ons forum inbreng?
Daar ligt alles stil;ze gaan in winterslaap
Probeer het forum leventig te houden met het ooog op kerst;wat ons nu hier bezig houd;las je kanttekeningen daarover;ben het dus niet met je eens
@ hans dat kan en dat mag
maar dacht dat we altijd erg streng en strikt waren qua on-topic zijn en forum gerelateerd, en kan me nog herinneren dat je vrij veel moeite had met het geleuter om nix in TTT en een bepaalde topic met turkse woorden/ kleuren/ eten endergelijken…
Hans wordt ook een dagje ouder en wijzer ![]()
ja lijkt het op ![]()
maar daarom mag ik wel mijn verbazing uiten over dat soort topics
IK ga denk ik maar naar bedje toe.
Moet nog even naar de schuur om de zaag te pakken om morgen de week door te kunnen zagen.
Weltrusten Hans en Bloem…en diegenen die nog komen gaan.
:dag: :dag:
ok,als forumbeheerder zal ik weer afstand nemen van jullie;denk dat het beste is,dan en denk ook dat het mijn plaats is
@antonie: welterusten
ikke doe het licht zometeen uit
@ hans,… waarom? iedereen mag hier toch langskomen en zeggen wat hij / zei vindt?
okey
anyway
dan gaat het licht uit
de oogjes al half dicht
dus tot morgen
:idea:
truste;bloem,niet altijd denken dat je de wijsheid in pacht hebt…meningen kunnen verschillen…
:idea:
Goedenmorgen… Ik ben wakker… En ik hoorde spannend nieuwsss dus ik ga jullie eea vertellen als ik het zeker of meer weet…
Iig gaan we vandaag naar Valkenburg… Uurtje of 10 gaan we rijden… EN daarna lekker ergens eten!
Ik meld me wel…
:dag: van een stuiterballetje!!
goooooooooooodddddddd morning!!
ikke ook blij!! opende mn msn en had leuk bericht!! zit helemaal mee te stuiteren
maar dan lees ik weer zo’n opmerking en dan denk ik ???
ik zal wel blond zijn
@ hans, jouw mening
als je een topic opent, en uitlegt waarom je kerst topics plaatst, dan kun je een reactie verwachten, dat je vervolgens daar hier weer een reactie opgeeft kan en mag, en als ik dan verdere uitleg geef dan krijg ik zo’n opmerking…?
weer lekker beginnen dit…
goede morgen.
waar is de koffie ??
@Beppie,.
ben benieuwdddd
de koffie zit al in mn buik
dus ben er vandoor…:dag:
:dag: :dag:
Goedemorgen :dag:
Fiets van Hans gestolen…
Enquetes en iets winnen… ik win nooit wat, dus verspeel mijn tijd ook niet aan enquetes
Tlr gaat Askim Nederlands leren… dat kun je inderdaad het beste doen met kinderboeken
BEPS!!! Gefeliciteerd met jullie 24-jarige huwelijk… veel plezier in Valkenburg en met het optuigen van de boom en maak er voor de rest een mooie dag van!!
Turks en Frans… beide spreek ik niet… nou ja… 10 woorden van beide talen moet lukken ![]()
Bloem wordt steeds geknuffeld en gekust door mams ![]()
Ook ik ben weer op het werk aangekomen…
Gisteren hebben zowel Viva als ik een sieraad gekocht… Viva een armband… en ik een ketting en een hele aparte (soort van) klem… Verder heb ik nog een armband gekregen van m’n dinnetje die deze cadeau had gekregen, maar zelf niet leuk vindt…12-2 geven Viva en ik een sieradenparty
![]()
Vanmorgen krabben… pffff… heb nu eindelijk weer gevoel in mijn vingers…
Nu weer werken :dag:
Oh ja… helemaal vergeten te vertellen ![]()
Viva is gek op hondjes… KLEINE hondjes… mijn dinnetje heeft een bullmastiff… kalf van een hond (60 kg) en deze zat dus bij Viva op schoot. Kalf denkt dat het een schoothond is hihihi