Familie van elkaar ? :teeth:
Nu wil ik ECHT wel een sigaretje hoor ! Vlieg wel buiten met mijn stinkstokje ! :disgust:
Kan ik buiten in de kou gaan staan ! :crybaby:
Welke duiven? Postduiven?
@Beps:Gezelli morgen een dag je weg. Je hebt wel wat met grotten he? :lol:
@Marion:Dus jij vergeet ook weleens wat! Hi, hi.
En talen? Nou, ik kan wat engels een beetje duits en het beste versta en ik spreek in Maleis. Niet vloeiend hoor, maar kan me ermee redden. Dan houd het bij mij wel op. Heb wel ooit een jaar op Spaanse les gezeten, maar daar is ook niks van blijven hangen dan, camarero, cerveza y vino.:lol:
ja,
achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter achter nichtje .
kan er èèn vergeten zijn ![]()
@Roanna,
de alcoholische bestellingen zijn toch het belangrijkste ja ![]()
Dat bedoel ik maar Antonie. Ik zorg er wel voor dat we het nat houden daar. ![]()
@Roanna
@Marion:Dus jij vergeet ook weleens wat! Hi, hi.
Ja nog even en ik mag ook bij de club. Is echt vreselijk de laatste tijd. Maar ja, ben ook geen 18 meer he!
Wil ik hier terug wat punten gaan geven, mag blijkbaar niet. Moet er eerst aan anderen uitdelen ?
Waar ? :teeth:
Zouden we het hier niet beter DDDDD-time noemen dan in plaats van TTT ?
beppie : morgen is het mijn vrije dag, dus ik zal waarschijnlijk wat langer in mijn warme nestje liggen ! Dus bij deze alvast een héél gelukkige huwelijksverjaardag en geniet ervan, waar dan ook ! :kus: voor jou :kus: en je hubs !
@Kaylo: Waar? In Spanje of Turkije. Op vakantie dus! :biggrin: Vooral met die hitte.
Je moet eerst 15 personen punten hebben gegeven, dan pas kun je weer opnieuw die zelfde personen punten toekennen.
marion : mijn broer is gister vertrokken naar Maleisië voor 15 dagen. Is gaan diepzeeduiken daar.
ikke ken er hier geen 15 hoor. Haal er gewoon de grappigste of liefste dingen uit, en dan blijkt dat ik die personen al punten heb gegeven.
En dan moet je ook diezelfde personen punten geven ?
Dan weet ik ook niet precies hoe het werkt, maar ik moet ook vaak lang wachten totdat ik bepaalde personen weer punten kan geven. Het heeft wel iets met de punten verspreiden te maken.
Gooi mij ook maar in die D-bende hoor ! :nod:
Is wel terug kalm hier hé ? :drugged:
Maar ik ga nu ook lekker in mijn zetel hangen, met een lekker wijntje (kirmizi sarap) erbij (en de hondjes natuurlijk !)
Vervelend dat je die tekens hier niet op krijgt ! ![]()
Morgen vrije dag, dus IETS langer in mijn nestje blijven dan anders !
Kom nog wel eens langs.
IEDEREEN ! Een gezellige avond nog, en misschien wel tot morgen ! :kus:
toos : als je komt, VERTEL !!! :dag:
@Kaylo
Zit je broer er goed voor, lijkt me echt heel mooi daar!! Zou er hub alleen met geen mogelijkheid naar toe krijgen.
Hadden trouwens ook het plan om in Fethiye te gaan duiken, niets meer van gekomen door het slechte weer. Had trouwens de logboeken thuis laten liggen dit keer, helemaal vergeten om ze in het koffer te gooien (toen had ik er dus ook al last van).
@punten
Kan ook niemand meer punten geven op dit moment, zal eens vreemd moeten op een ander forum vermoed ik, om daar eens rond te gaan strooien.
@Kaylo: Weltrusten alvast en geniet van je vrije dag morgen.
Ik heb even op Sunw** zitten kijken en zag dat je al kan boeken voor zomer 2008 voor hotel Serhan en dan … nee, toch nog maar even wachten tot alles er is. :redface: