@ viva, zo word je wel gedwongen en rustig weer te beginnen ![]()
@ filiz, geniet er maar van!! voor je het weet MOET je werken ![]()
alright, cappu op⦠off me goes!!
Goedenmorgen allen
Wennen jullie er maar aan dat jullie het licht aan moeten doen deze week, ik slaap uit!!!
Zo moet ik naar de tandarts, klein gaatje wegwerken(vullig eruit gevallen!)
@Bloemmie: GENIET!!! VEEL PLEZIERRRRRR EN ,⦠werk zeā¦
@Filiz: Ik wilde dat ik nog naar school ging⦠meer vrij, minder verplichtingen en geen baas die aan mn kop zeikt⦠Geniet er maar vanā¦
@llen: Geniet van het weer/werk zeā¦
Tot straks!!
Goedemorgen,
Beps,sterkte bij de tandarts.
Bloem,veel plezier vanavond,maar dat gaat vast en zeker lukken.
Viva,nog steeds achter een pc die niet goed werkt,balen.
Fijne dag allemaal
Hello :dag:
Deze nacht een stuk beter geslapen⦠dus voel me wel goed nu!!! Nederland gewonnen⦠klasse al was ik voor Italie, maar wat waren zij slecht zeg!! Dus verdiend gewonnen!!! ![]()
Bloem: pas op he jij
Beetje Affelay(ofzo) als ajacied bestempelen
Je kan te ver gaan
Al is hij wel lekkerā¦
Roanna: Jij ook al
Wat voor 1??
Fijne dag verder!!
:kus:
Goeiemorgen,
Vannacht slecht geslapen, vanmorgen weer vroeg wakker.
@Bloem: Vanavond eindelijk naar Najib, lang op moeten wachten. Geniet ervan
@Kaylo: Gaat al opschieten he
@Trl::kus:
@Beps: Verplicht uitslapen, wat erruggggg
@Filiz: Laatste schooldag, voor jou gaat het ook al opschieten
@Cyn: Vannacht wel goed geslapen
@Viva: Rustig aan he:kus:
Goemorgen all.
Hier weer het zonnetje :zon02: van de Veluwe, die weer zo fijn schijnt.
Maar⦠wat een contrast met gisteravond. Wordt net om half negen door mijn broer gebelt, dat zijn vrouw gisteravond met de ambulance naar het ziekenhuis is gebracht. Ze had het zo verschrikkelijk benauwd en zag eruit als een zombie en mede door haar medicijngebruik voor MD (Manisch-Depri) schijnen de astmamiddelen niet goed samen te gaan. Ze viel iedere weg! Dus mijn broer gelijk 112 gebeld. Haar toestand was vannacht kritiek, maar mijn broer heeft vannacht en vanmorgen nog gebeld en ze is nu gelukkig stabiel. Ligt nog wel op IC. Meiden⦠wat een toestanden weer he?
Maargoed, kan er nog wel bij⦠zeggen we maar! :frown:
@Bloem: Heel veel plezier vanavond. Dat zal weer lachen, gieren, brullen worden. Nou, lekker laten gaan en geniet ervan, samen met je broer. ![]()
@Beps: Ook sterkte bij de beul. Maargoed, is wel weer voor je bestwil, zullen we maar zeggen. Hi, hi.
@Kaylo: Lekker al het aftellen.
Heerlijk hoor!
@Marion: Nog even druk met beestjes verzorgen in de korte broek?
@Cynthia: Ook weer op het werk? Tuurlijk waar anders? Alles een beetje laten bezinken meis?
@Viva: Ook weer op het werk , maar kan nog niets beginnen. Nouja Viva, zal vast wel weer komen, daar zullen ze denk ik, wel voor zorgen.
@Trl: OOk weer aan het werk of toch nog ff lekker thuis? Mooie wedstrijd he? ![]()
Zo, ga ff douchen en dan weer⦠elke dag hetzelfde. ![]()
@Cyn: Weet ik nog niet. Ik ben nog aan het orrienteren, maar moet niet zoān lomp ding zijn en ik moet met de voeten op de grond kunnen komen.
Ga van de week even hier en daar wat zaken langs.
Roanna,ik ben nog thuis,morgen ga ik weer beginnen.
Wat een toestand met je schoonzus,dat is dan schrikken zeg,gelukkig is ze nu stabiel.Sterkte ermee.
Viel wel mee hoor, heb een fles op. Had er eigenlijk niet zoveel last van, behalve gisteren dan:crybaby:. Zat in een bespreking over een bewoner, dat viel niet mee om het koppie erbij te houden. De reden waarom ik een hoofd als en vergiet had, kwam meer omdat er iets gebeurd is op mn werk en ik p*slink was geweest.
@Roanna: Het houdt maar niet op bij jullie. Die murphy met zijn familie moet je ook maar eens een schop onder zn k*nt geven. Wens je sterkte en hoop dat je schoonzus er doorheen komt
Roanna: jeetje!! Dat was weer schrikken dan!! het houdt ook niet op he bij jullie!!!
Ik wil een V-clic waarschijnlijk van Peuge*t⦠is als het goed is niet zo heel lomp!!!
Toos: :kus:
2008 is geloof ik voor zoān iedereen hier een rampenjaarā¦pfffffff
Roanna sterkte hoor!!! het houd maar niet opā¦
Goede morgen allemaal,
Beestjes gedaan ⦠nu de douche in en op naar kantoor. Las dat Murphy weer bij Roanna op bezoek was geweest, sterkte meid en hoop dat alles goed komt. Bij Toos ook weer wat gebeurd op het werk, laat je de kop niet gek maken meid, althans proberen. De laatste schooldag voor Filiz. Kaylo telt heftig af. Ook Beps sterkte bij die leuke man met het vreselijke beroep. Bloem vanavond veel plezier met broer en Najib. Viva succes met de berg. En toen was mijn hoofd leeg, actie nu ⦠zoveel te eerder ben ik weer thuis.
TOT STRAKS!!!
Viva,daar begint het wel op te lijken jaā¦
Bloem: naar Najib!!! Wieee me jaloers!!! Lijkt me echt super!!!
Have fun!
@Roanna: Na een behoorlijke schrik is er iig nu rust. Je schoonzus is in goede handen, en stabiel. Meer kunnen we niet voor haar wensen⦠:kus: voor jou en kokkie⦠Pffff wat een avond/jaarā¦
Ik geloof dat ik Murphy ga bannen⦠Ben M helemaal ZAT!!!
@Toos: Laat ze niet zo diep onder je huid zitten dat zelfs het mooie eiland Samos je niet meer kan helpen :lol:!! Kop op hoor(voorals hersens in ;))
Ik thuis van de tandarts, nu aan mn huiswerk
Rustig aan doen, want het gaat niet helemaal goed met het buikjeā¦
@Beps: Moest jij niet rustig aan doen van de dokter? Zou zeggen, ga in het zonnetje zitten en relaxxxxxx. Viel het mee bij de kiezenpeuter?
Incident had niks met mn collegaās te maken, gelukkig niet. 2 collegaās zijn gisteren blootgesteld aan chemo en de arts deed er maar makkelijk over. Op mijn vraag wat de risicoās zijn gaf hij geen antwoord, zat er maar als een jan l*l bij. Wij hebben hier nooit mee te maken en dan wordt 0,000000 informatie over gegeven. Kan me er nog kwaad over maken. Vanavond aan mij de eer degene te verzorgen die de chemo heeft gekregen, kun je voorstellen dat ik me daar niet zo happy bij voel. Arts wil wel uitleg geven, maar pas maandag
Ben geloof ik hard aan vakantie toe, na vanavond nog 4 avonden