TTT deel 84

goedemorgen…

ik de boel strak trekken voor het weekend, heb eigenlijk niets te melden…
voor iedereen werkse, of weekendse…tot laters…

Goedemorgen all.

Ik ook zo Viva. Ikke ook zo ff soppen (vrijdag he!)) en verder ook even niets te melden.

Laters… :dag:

Goeiemorgen,
@Roanna: De badkamer toch??
Heb ook niks te melden, ga straks mn ramen doen, is matglas door zand en zout.

olaaaaa

ikke lekker geslapen maar nog steeds hoofdpijn :frowning:
@ toos, t was niet voor de dm-site hoor, maar gewoon een blogje voor andere schaatssite
@ marion, ja das echt zooooo irritant, dan blijft het “nieuwe venster openen” hangen en dan blijft ie maar gaan

ik heb dan verder nix om op te reageren
zometeeen solli 1. dan naar pa en ma, iets uitprinten en dan solli 2

@Bloem: Ok, toch leuk zo’n reactie van de zus van … In ieder geval succes met je solli’s vandaag

ja cker!!!
en bedankt… die 1e sollie zie ikzelf eigenlijk nie zo zitten, maar goed, we zien het allemaal wel hoe het loopt enzo… we wachten af.

Hi!!

Ik ben er ook weer… Uiteraard werken… mijn collega gaat over 15 minuten naar Aruba… dus die zie ik voorlopig niet… Ben mega-verkouden… Hoofd zit helemaal vol, neus loopt leeg en ik nies me te pletter… Lekkere start dus!! Nu met een kopje thee en een doos tissues aan de balie… :wink:

Bloem: succes straks!!!

Sorry verder weet ik het weer niet… DDD

@Bloem: Och solly… maar ik wil je ook nog heel veel succes wensen op je solli. Welke dan ook! :wink: Toi, toi, toi.

@Cynthia: Nou, da’s nie verkeerd van je collega. Mijn nicht en man zitten op dit moment ook op Schiphol, om tegen 11ven naar Bali te vertrekken. :zon02: En jij mag lekker hier blijven proesten, maarja jij heb nog zoveel zonnigs tegoed! :wink:

@Toos: Ook alweer wakker. Hoe gaat het nu met de beentjes? Nog een bietje kunnen slapen vannacht?

Zo, de badkamer ruikt hier weer fris. Nu doe ik niks meer, dan zo dadelijk nog ff een bakkie en dan op naar het werk.

Gaat goed hoor vandaag, tenminste nog wel. Had gisteren gewoon te lang gestaan en teveel gelopen. Badkamer weer fris en fruitig. Inmiddels schijnt hier de :zon02:.

@Cyn: Aruba niet verkeerd, jij mag over een paar weken naar maleisie

Toos+Roanna, ja gaat zo snel nu!!! Echt geweldig!!! Over 4 weken heb ik vandaag een hele dag vrij in Kuala Lumpur!!! :smiley:

:egypt:Bloem: Maart Verhuizen :egypt:
:NETHERLANRoanna: 22 Maart - Den Haag :NETHERLAN

:NETHERLANSeray: 4 april - CP - Nederland
:turkey:Filiz: 5 April - Side :turkey:

Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Marifran: mei /juni- Spanje.
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - Calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Cynthia - 12 juni - Bulgarije
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran

goede morgen…!!

ikke lkkr geslapen…vandaag slaapdienst, dus ik begin laat…:slight_smile:

@bloem…ik duim vandaag!! succes
beps en marion…op t kantoor…werkze
viva, toos en roanna…aan de sop…sopze
cyn…verkouden…beterschap ermee…!!

iedereen een fijne dag…xx

Goede morgen allemaal, ook ik heb niks speciaals te melden.Flauw zonnetje hier in Belgie.
Moet zo naar Frankrijk vertrekken, heb een begrafenis van de moeder van mijn franse vertegenwoordiger. Was al 88 maar toch niet leuk als het je moeder is he. Dus allemaal een fijne dag en prettig weekend :dag:

Oke dames… ik ga er vandoor.

Iedereen nog een fijne dag en zo nodig werkse nog.

@Raak: Jij sterkte dan. Dat is meestal niet zo leuk, nee.

:dag::kus:

:ninja:

:ninja: Even stiekem vanaf kantoor. Mijn werk is klaar en heb nog tijd over en ja … wat doe je dan??? :ninja:

Jullie zijn trouwens erg rustig geweest vanmorgen!

@Bloem
Succes met de gesprekken!

@Toos
Gelukkig gaat het vandaag beter met je onderdanen, rustig aan dus vandaag, neem het er maar eens lekker van.

@Raak
Sterkte in het franse! Is een mooie leeftijd 88 maar ja hoe oud ook … je wil ze toch niet missen, dus het blijft moeilijk.

Zo ik ben ready voor het weekend, huis netjes glad, en boodschappen binnen…straks misschien nog een keer de ramen aan de buitenkant doen, maaarrr die heb ik verleden week ook al gedaan, heb eigenlijk geen zin…maar het ziet er niet uit…

Goedenmiddag.

Ik ben er ook klaar voor. Net een bietje gewassen en omgekleed voor het feest, das la ma komen. :zon02:

@Toos: Ik las net dat er morgenavond in het progamma Kassa, aandacht aan de vertragingen van vliegmaatschappijen word besteed. Misschien even de moeite waard om te kijken. Ik kreeg van de week hun nieuwsbrief met de vraag of dat je klachten had en zoja, dat je dat bij Kassa kon melden en de vraag of je eventueel mee wou doen. Moest wel aan jou denken toen.

Iedereen verder nog een fijne dag en avond en ik denk tot morgen weer. Morgen??? Heb ik trouwens weer de hele (mid)dag een verjaardag in de achterhoek. Pfffff het houd niet op! :wink:

Doegggggggg :dag:

pfff nog 2.5 uur… voel me echt ziek!!! Hoest me eigen de tering… :crybaby: Vanavond maar weer vroeg naar bed met een molletje… :wink: