TTT deel 84

poe ieder jaar 5 kilo in plaats van rimpels nee dan ook liever een rimpel

bij ons komt er te staan “fout opgetreden” rapport verzenden? en dan sluit die pagina af… is alleen op google

Heel verstandig TRL :dag:

Ik kan er niet van meespreken. Heb geen eigen kinderen.

Lichtelijk :smiley:

Oh Damber, dat is van Windo*s als ik me niet vergis. Dat heb ik ook weleens, maar eigenlijk nooit bij Google.

Vraag aan je huisarts om Xyzal… is echt perfect!!! Ik heb in de zomer ook last van zonne-allergie… vorig jaar 3 weken Turkije met Xyzal en nergens last van gehad! Helemaal super… op recept te verkrijgen…

Zussie vreemd dat dat alleen bij google is dan ?

Heb ik op google ook nog nooit gehad. Wel bij windows zoals Roanna zegt

damber : dat neem ik al jaren voor allerhande allergieën, maar voor die zonne-allergie helpt het echt niet.
Doe elk jaar een PUVA-therapie bij de dermatologe.

Tja… inderdaad vreemd dat alleen google eruit knalt… alle andere pagina’s die buiten google zijn geopend, blijven gewoon staan… Viva heeft er al eens naar gekeken… maar niets gevonden.

Zus, lekker hangdagje gehad… wij hier ook hoor!!! Alleen maar smerige hagel en sneeuw… echt al de hele dag…

Roanna… 1e meer dan 24 uur… 2e binnen 4 uur… pffffffff

Drie maand voor ik op reis ga, moet ik 3 maal per week pilletjes nemen en 2 uur later onder speciale lampen gaan staan. Wordt ook gebruikt bij mensen met psoriasis.

Heb gelezen op internet dat je een bepaald hormoon (anti histamine) mist (nou ja mist… je lichaam maakt het te weinig aan)… en door deze dus in te nemen, krijg je geen allergie. Heb ook gelezen dat je deze stof aanmaakt tijdens de sex… dus of een pilletje of vaker met de billen blood hahahha

Ik zet alles vast even klaar. Ga ook even koffie zetten. Is altijd wel lekker bij of na een bevalling. :idea:

Vriendin van mij de 2de 28 minuten…De eerste was er ook al snel,maar de 2de hebben ze bijna helemaal zelf gedaan

Licht-therapie?? Heb ik inderdaad wel van gehoord… Vriendin van mijn neef heeft Psoriasis en krijgt licht-therapie… Werk dat dan tegen zonne allergie???

Zussie,waar sex dan al niet goed voor is hahaha

Damber : NOG vaker met de billen bloot ??? Pffffff… Haha !

Bij beide kids dus met een kop koffie in de handen bevallen??? :paranoid:

Damber : Bij mij is dat het enige wat werkt. Heb al alles geprobeerd !