TTT deel 84

Nee helemaal gelijk in.

Oh nee…wacht maar tot je in 1 familie 1 voor ajax en 1 voor AZ, dan is het al snel ‘oorlog’

haha… ja maar dit jaar hebben we nou niet echt bepaald last van ze… en ik dus ook niet van mijn pa…

HEB GEEN ZIN MEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Wij hebben het met zus en fam…
maar goed, ook die zijn behoorlijk stil op het moment :wink:

Haha ja toch!!! Ik met pa en broer… Maar goed kan ze wel aan!!! :wink: Zeker nu wel!

@Cyn
Lekker luxe naar Scheveningen!

@Toos
Ook hier de zon, maar we zitten dan ook in het zuiden he :wink:

@Filiz
Weer een drukke dag vandaag.

@WR
Hey meissie. Fijn weer wat van je te horen. Nieuwe woonplaats bevalt goed en dat is al een heel belangrijk ding. Het werk minder maar je vindt vast wel weer een leuke baan.
Zou top zijn als je ook naar Utrecht komt de 30e!!!

@TRL
Gaat weer spannend worden vanavond!!

Nog 20 min
:ninja:

Nog 2 uur :finger: haha

Ja Marion,begin nu al een beetje zenuwachtig te worden,maar vanavond eerst naar verjaardag en dan op tijd naar me ouders waar ik het op tv kan kijken.

Hier nog 5 minuten dus ik ga lekker afsluiten…tot later.

Hier ook, dus meld me ‘af’

tot straks/vanaaf/morgen
:kus:

ik ga er ook mee stoppen voor vandaag
Trl : suc6 met je cluppie he, veel kijkplezier, dan hebben wij het ook :biggrin:
Fijne avond allemaal, tot morgen

Raak: fijne avond :dag:

Ik nog een uur… baaah!

Goedemiddag.

@ Raak: Tot ziens en wel thuis hoor! Selamat malam. :dag:

Zo, wat een geklets hier over voetbal. Hi, hi. Komt het ook op tv vanavond of alleen op de betaalzender?

Weer geen hotmail. Ligt er weer eens uit.:finger:

By the way…wij hebben hier AGOVV. Pfffffffff :biggrin:

Roanna: alleen betaald… kwam het maar op tv… Dan had ik ook weer wat te doen vanavond!!!

AGOVV: hahaha :wink:

@Cynthia: Oh wat jammer dan. Heeft kokkie niks te zien vanavond. :unibrow:

Enneh…Huntelaar is wel ontdekt bij… AGOVV hoor! Oke, hij kwam uit de jeugd van PSV, maar heeft zich toch kunnen bewijzen bij ons. Hi, hi. Niet lachen. :wink:

Haha ok ok… maar Huntelaar is niet mijn favoriet… Doe mij Johnny maar :wub:

Die is ook wel goed. :biggrin:

Zo, ga even een hapje eten.

Fijne avond allemaal. :dag:

Meiden tot morgen!!!

:kus:

Nog maar 3 dagen deze week!!! :biggrin:

Wat is het hier rustig. Ik heb ook niet zoveel te vertellen, vandaag vrij geweest morgen weer aan de crock. Moet er weer om 6 uur uit. Pfffff. Morgen grote dag voor oudste dochter, gaat samen met haar vriend het koopcontract voor hun huis tekenen