Goeiemorgen,
Sneeuw,hagel, regen??? Hier niet, blauwe lucht en een :zon:netje
@Roanna: Je gevoel was toch goed dat er wat mis was, ze catheteriseren ook niet zomaar. Maar dat er zo’n zware operatie moet gaan gebeuren hadden jullie niet verwacht. Wat vreselijk balen dat jullie dan nog 3 maanden moeten wachten omdat je net geen spoedgeval bent en jullie vakantie niet doorgaat. In ieder geval een dikke :kus: voor jullie allebei.
@MK: Ook weer opgeknapt
@Kaylo: Weer in de lappenmand, hoop dat er wat uit de bloedtest komt. Leuk dat dat je visite uit Poeldijk krijgt, doe ze in ieder geval de groeten.
@Beps: Geslaagd, gefeliciteerd, of had ik dat al gezegd
Viva en Damber ook langs zien komen, werk ze meiden:dag:
@Trl: Nieuw bed voor nichie gekocht, nu nog in elkaar zetten. O hadden ze die aanbieding nog bij i*ea die je pas naar mn hyves had gestuurd:D
Viva: ja leek ons wel even lekker!!! :biggrin:
goede morgen…!!
@beps…lekker aan een stuk doot geslapen…en later begonnen…wel een lkkr plekje nu?
@kaylo…nog steeds ziekjes…das niet de bedoeling meid!! beterschap
@damber en viva…zo een rot weer bij jullie…? hier valt het gelukkig nog mee ![]()
@cyn…geboekt:D leukzz
en nu vergeet ik weer de helft…shame on me!!
maar voor diegene die ik vergeet>>marion, toos, roanna, linda…een (K) ![]()
en werkze als je moet werken, genietze als je vrij hebt e.d.
straks werken…paas activiteit met de kids…leukzz…we gaan lasergamen…
na het werk meteen door naar de kienavond van de jonkheid om daar te helpen…
dus tot vanaaf laat of tot morgen
fijne dag allemaal…xx
Filiz: veel plezier met de kids!!!
:kus:
Toos,helaas die was uitverkocht;).
Cyn,lekker geboekt ff er tussen uit met je mams,nu oma niet meegaat hadden jullie dus ook wel naar Keulen kunnen gaan.
Filiz,veel plezier met de kids
Mk,weer helemaal de oude.
Hier af en toe een zonnetje maar afgewisseld door regen en natte sneeuw
@Trl: Jammer anders was ik vandaag even naar I*kea gegaan
@Filiz: Veel plezier met de kids vandaag
TRL: Ja dat had wel gekund… maar we hebben besloten om een andere keer naar Keulen te gaan en dan voor 3 dagen/2nachten… Is toch ff beter!!
Hier nog steeds zon!
@Cyn: Wat jammer nou dat oma niet meegaat:unibrow:, nou ja wordt het toch nog gezellig
Cyn,wat in het vat zit verzuurt niet he.
Juist… vind ik ook echt heel jammer… NOT!!! Ze was zondag best ok… maar gister… pfffff :finger:
TRL: precies!!! Wat wordt het vanavond??? Las in de krant dat Stekelenburg niet meedoet… en dat Marco van Duin op de bank zit (keeper jong) en die heeft gewoon bij mij in de klas gezeten… dat was echt zijn droom, en die komt nu uit!! Echt super leuk!!! Heb ook in een vriendenboekje staan:
Droom: Keeper zijn van ajax… haha :biggrin:
Goedemorgen dames.
Nou, ik zit toch niet zo heel ver van je vandaan trl, maar heb nog geen regen of sneeuw gezien. Hier schijnt al vanaf vanmorgen het zonnetje. Maarja, wat niet is kan nog komen he?
@Cynthia: Heerlijk meid. Toe maar… lekker luxe. Gelijk hebben jullie. ![]()
@Toos: Ja, een tegenvaller hoor. Echt, maar het is even niet anders. Heb net geprobeerd de zaken te regelen met de verzekering bij de touroperator en de secretaresse van de cardioloog, voor een verklaring die Solm** nodig zegt te hebben.
@Filiz: Veel plezier met je paasactiviteiten. ![]()
@Viva: Joehoe…:dag:
Zo, ga nog even een bakkie doen met kokkie en dan weer op naar het werk, op de andere lokatie.
Roanna: een verklaring van de behandelend arts is inderdaad nodig… maar die krijg je wel hoor!!!
Succes! :kus:
Cyn,wat leuk dan zeg hahaha en dan om dat terug te lezen.Ik hoop natuurlijk een overwinning,maar ja reken maar nergens op.En we krijgen nog moeilijke uitwedstrijden dus makkelijk zal het niet worden.
Roanna,dacht juis dat het van jouw kant afkwam:biggrin:,maar nu schijnt de zon weer volop.
Trl: dat is waar… Maar ik denk dat gelijkspel toch wel mogelijk moet zijn… en een klein kansje op winst… En dan het weekend Twente toch?
Ja van het weekend Twenthe uit ook altijd lastig en volgende week Heerenveen uit,dus we zijn er nog niet.
Oh oh… nou dat wordt een zware periode!!! Maar goed Psv is ook niet meer supersterk de laatste tijd… En Feijenoord ook niet…
En az… haha daar hoeven we al helemaal niet bang van te zijn ![]()
Az doet helemaal niet meer mee,ja misschien om degradatie voetbal ;).p$v heeft natuurlijk ook nog europese verplichtingen…Ach nog een paar wedstrijden en dan zullen we het weten.En dan op naar het EK.
Juist :biggrin: wanneer is de laatste speelronde eigenlijk?
20 april al