TTT deel 84

Roanna, dikke kus voor jou en kokkie, maar wees blij ze zijn er op tijd bij…niet leuk natuurlijk, maar beter te vroeg dan te laat, en ach die vakantie komt wel weer hoor. Volgend jaar, of het najaar…

Roanna: zoals Viva inderdaad ook al zegt, beter dit dan dat ze “te laat” zouden zijn… Hele dikke kus voor jullie :kus:

@Roanna
Jeetje meis toch!!! Schrik hier van. En natuurlijk, ze zijn kundig en het moet om een hartinfarct te voorkomen. Maar het is WEL ff jouw manneke die dat allemaal moet ondergaan. Logisch dat de tranen je erg hoog zitten. Een dikke knuf voor jullie :kus:

Roanna,schrik er ook van,maar zoals Viva ook al zegt beter dat ze het nu ontdekken dan dat het te laat is,dikke :kus: voor jullie

Bedankt weer voor jullie troostende woorden. :thumbsup:

Natuurlijk gaat het wel goed komen. Het is zo, als ze nu niks doen, zou het misschien wie weet wanneer, toch een keer verkeerd gaan en dat gaan ze nu proberen te voorkomen. Nogmaals meiden, als je hem zo ziet, echt niks aan de hand. Nouja, bijna niks dan! Zegt hij zelf ook, maarja het feit ligt er wel.

Maargoed, ik kan het hier even kwijt. Ga straks ff mijn familie op de hoogte brengen en dan morgen maar het een en ander regelen bij de ann. verzekering.

We hopen er gewoon het beste van en we hebben nog even 3 maanden om aan het idee te wennen.

Jullie allemaal nog een fijne avond en tot laters. :dag::kus: voor jullie allemaal.

Pffff oke…ff teruggelezen niet te ver, wilde ff weten wat er met Kokkie was…

@Roanna: Gelukkig dat ze er zo achterkomen!! Hopelijk loopt het zo als ze verwachten! Ze zijn idd kundig, en als Kokkie in zo een goede conditie is…!!! :kus:

Ik ben geslaagd vandaag. Weer het beruchte minimale 80 % nodig, maar ik had 88 dus ruim voldoende!!

Nu weer over tot de orde van de dag Eten maken, tv hangen, bank kijken…(of andersom :lol:)

Inderdaad. Weer over tot de orde van de dag, maar eerst even jou feliciteren met het behaalde resultaat. :wink: Goed van je Beps! Je kunt het!

Beps gefeliciteerd…yeah…

en natuurlijk orde van de dag…maar Roanna, schrijf het hier maar zo veel van je af als je wilt…we zijn er voor jou, en voor kokkie…

@Beps
GEFELICITEERD!!!
Dat heb je maar weer ff mooi gedaan.

@roanna…:kus:nooit leuk minder nieuws te horen…!!

@beps…geslaagd…proficiat:D

@marion…hij is zwart, met lciht grijze bloemtjes erdoor…heel zacht stofje…zit heerlijk…geen mouwen, en tot net over de knie…
@trl…neej…geen foto helaas…na de bruiloft waarschijnlijk :wink:

ikke nu ff naar een vriendin en dan trainen…

fijne avond allemaal…!! xx

@Roanna: Hohohoooooo!!!
Orde van de dag voor MIJ!!! omdat het leren klaar is…
Niet voor jou en Kokkie…jullie hebben langer nodig dan nu ff snel!!!

goeieavond !

roanna : meid toch, is wel wat slecht nieuws voor jou en je ventje. De dag van vandaag kunnen ze veel, en lijkt alles simpel maar je ventje moet er toch maar door hé ? En jij ook natuurlijk ! In elke geval een dikke knufkus :kus: voor jullie beiden en veel sterkte !

Beps: proficiat met je uitslag ! Niet mis hé ? Je krijgt er ook eentje ! :kus:

Ikke vandaag terug ganse dag bed in, nu iets beter. Mijn baas had het gisteren ook gezien dat ik er nog “niet uitzag”. Morgen toch maar even bloedonderzoek laten doen (weeral) en zien of er wat meer aan de hand is. Hopenlijk niet dus !

Iedereen leuke avond nog !

@roanna: sterkte met kokkie!

@beps: gefeliciteerd!

@Linda: Ook bedankt.

@Beps: Oke, i understand! Maarre… we geven de moed niet op. Positief blijven toch!!!

@Kaylo: Meid toch. Nog niet helemaal beter? Ja, laat nu maar eens even goed naar je eigen kijken, want dit duurt wel een beetje te lang zo. Beterschap ook hoor! :kus:

Beps,gefeliciteerd
Kaylo,beterschap.

Net thuis van de Ik*a broer helemaal geslaagd voor een kamer voor me me nichtje,dus die kan van het weekend in de nieuwe kamer slapen

@Trl: Oh, wat leuk. Meteen alles mee naar huis kunnen nemen? Leuk winkelen daar bij Ik*a he? :wink:

Ja zeker leuk en gelukkig alles in 1 keer mee kunnen nemen,anders was me broer niet blij geweest die wil altijd alles gelijk meenemen…

Ik duik me bedje in,weltrusten allemaal