@Beps: Heel veel plezier en geniet ervan. :dag: Niet in slaap vallen daar hoor!
@Viva: Ja, die reacties had ik ook gelezen over dat hotel in Side. Lijkt me zo’n gezellig hotelletje en dan soms voor dat geld. :biggrin:
@Cynthia: Ja, makkelijk he dat internetbankieren en dat Ideal. Ik heb daar ook zo mijn kaartjes van Blof meebetaald. Ik doe alles via internetbankieren. Zo makkelijk en overzichterlijk!
Enneh…over dat eigen risico van medicijnen. Mijn apotheker heeft mij uitgelegd toen ik mijn 3 maandelijkse voorraad hartmedicatie kwam halen, dat je gewoon aan het eind van het jaar een overzicht krijgt van je zorgverzekeraar en daar komt dan die rekening van € 150 op te staan en die moet je dan alsnog betalen. Dus niet nu, als je iedere keer medicijnen komt halen. Althans… zo is het mij dus uitgelegd.
Ja, dat met die toeslagen van de zorgverzekeringen is soms wel wat. Mijn schoonzus waar ik mee op vakantie naar Tukije was, kreeg het volle pond maandelijks op haar rekening gestort, terwijl zij dus iets van 26 uur per week werkt en mijn zwager ook best een goed loon heeft. Kreeg ze net voordat wij toen naar Turkije vertrokken een rekening van over de €1200. Of ze die even wou terug betalen, omdat ze er geen recht op hadden.
Ik zei tegen haar… dat had je ook zelf kunnen nagaan. Maargoed, ze mag het maandelijks terug betalen, maar toch zonde weer. Ze krijgt nu dus €0,0.
@Mk: Natuurlijk niet te vergeten die leuke foto van jou kids. Heel geinig die koppies. Wat is hij ook alweer gegroeid he? En dan zo’n trotse zus erbij. Echt heel leuk!
Zo ik weer bijgelezen
Damber : Leuke foto’s
Beps : genieten vanavond he
Bloemmie : ruiken ze nog lekker ? Ga zo ff je blog checken
Marion : al opgeknapt allemaal ?
Roanna : wordt gek van die zorgverzekering, werk en betaal in Belgie
daar mogen ze alles naar doorclaimen maar hebben toch beslist dat wij ook 150 euri mogen dokken ipv de verzekering in Belgie, maar kruip weer in de pen, pik dit ook niet zomaar he haha
Toos : mooie foto’s ?
Cyn : Ik heb die Indonesie reis ook gemaakt : schitterend, Mexico ben ik ook geweest, ook werkelijk de moeite. Belize staat nog op mijn lijstje. Succes met kiezen he
Dave : vandaag niet op de thee? was je hier en daar al tegengekomen
Viva en Tkl : gezellie he zo’n party thuis
Beps : ga nu ff naar je niet meer zo’n kleine schatje kijken
Trl sorry ik bedoelde idd Viva. Maar misschien had jij andere party?hihi
en voor Viva : succes he morgen
Ik ga nu naar huis rijden, prettige avond allemaal doei doei