De parkeerkeerplaats bij de C stond ook vol, maar in de winkel viel het wel mee. Tja en ook weer veeeeellll te veeelllll gehaald, kunnen denk ik wel 3 dagen gourmetselen:p
Moet ook nog de boodschappen gaan doen maar heb weer een kleintje om op te passen. Hub regelt personeel en ik zit met de kids.
Ik was vanmorgen even tussendoor naar postkantoor geweest hier in t winkel centrum.
Normaal ben ik bijna alleen daar.
Nu stonden er al 8 mensen te wachten ook kon ik nog net de auto kwijt.
Mensen stonden rijen dik voor de supermarkt te wachten.
Normaal ben ik in 15 minuten heen en weer.
Deze keer 50 .
Wat goor dan als ze je casa di amore zo achterlaten
@Cyn: Kerst is toch gezellig, het is maar net wat je er verder van maakt.
Eerste kerstdag was de laatste keer dat mijn vader hier was, heb er goeie herinneringen aan. Hij vond het mooi geworden en was blij dat hij bij ons was. Maaaar ik heb mezelf beloofd niet sentimenteel te worden. Heb er zin in vanavond, gezellie gourmetselen met de kids en aanhang, kadootjes onder de tree en de kaarsjes aan
Toos, ach ja… Maar mijn familie is nogal klein… broer kan nooit met kerst, en heb verders alleen oma… En kerst is niet meer of minder gezellig dan de andere dagen in de week.
x
Niet zo depri hoor Cyn, gewoon gezellig maken
Pcies… Ik vind het ook gezelliger gewoon bij elkaar te komen…maar we maken het er gewoon van!
En het oudjaar… ook zoiets… PFF of het 00.00 ineens anders is dan om 23.59…
Maar wel een gezellige avond maken…
daarom!!
@ toos en das niet sentimenteel, das gewoon een goede en mooie herinnering
@ marion, lekker dan, echt een handenbindertje dus
@ antonie, ach… weer 50 min minder werken he ![]()
@ toos, vooral enne italiaan staat bekend om zn fabuleuze versnellingen en scherpe bochtentechniek, maar ook ene Jan Bos en Denny M komen goed vooruit met hun techniek en stijl en klasse… met name in de bocht :hihi:
@ beps en anderen
en tis zo’n lekker excuus om toastjes met lekkers te eten, je klem te zuipen en lekker nix te doen!!
hoor net dat ik oud/ nieuw in amersfoort ga doorbrengen
had gezworen niet weer bij pa en ma te zitten, dus lijkt dit jaar te gaan lukken…
@Beps: Ik vind dat ook, ook al moet ik werken maak er toch wat van. Kom morgen goed weg, schoonmoeders komt gezellig naar ons, ben ik aan de crock;). Oudejaaravond vond ik altijd leuk, vieren het al jaaaaaren samen met mn broer. Vorig jaar ging hij “vreemd”, ze hadden net als wij net een nieuw huis en wilden het liever met hun buren vieren. Had er verder geen moeite mee. Nu komen ze toch weer naar ons
Precies,waarom moet het met kerst gezellig zijn met de familie,kan andere dagen toch ook.Bij ons altijd al probleem geweest met die dagen,dus misschien dat ik er daarom niks mee heb.En dan hebben we er in nederland nog 2 ook…Maar goed morgen toch misschien wel ff naar ouders om te gourmetselen,heb al wel gezegd dat als ik kom dat ik dan pas om een uur of vier kom,2de kerstdag naar een vriend ook weer gourmetselen en spelletjes doen.
@Bloem: Zo ziet mijn ouwejaar er ongeveer uit, fonduen, oliebollen en je klem zuipen
@ toos, ikke klem zuipen, olliebollen en zoenen… en dan nog meer zuipen
![]()
owh wat zeg ik nou???
Mijn oud&nieuw samen met vrienden,dom kletsen,zuupen en waarschijnlijk ook wel een spelletje poker of wat drank mensergerjenieten
@Bloem: Zoenen??? Was vorig jaar voor 12 uur al zo in de olie, kon geen gelukkig nieuwjaar meer uitkramen, alleen nog onzin:D
Bij mij met oud en nieuw… Oliebollen, om 12.00 uur zoenen en om 00.30 naar huis
Ik ben niet zo’n nachtmens…
@Cyn: Saai hoor.
Toos
Een nieuwe avatar … mooie foto zeg!
Ik weet nog niet hoe t met oud en nieuw zit.
vorig jaar zat ik in Izmir.
Daar geen oliebollen en iedereen ging om kart over twaalf bijna nuchter naar bed