TTT deel 73

@Amber, wat mooi…grappig … en wijs !!!

Waar komt het vandaan? Zelf bedacht ?

Raak,welkom hier.

Beps,nog ff alvast wel thuis.

Net weer de IND gebeld,ze konden nu zien dat Istanbul de beslissing gister heeft gelezen,de man aan de telefoon zei… Dat askim kon bellen om een afspraak te maken:hihi:,neem aan dat als het negatief is hij toch geen afspraak hoef te maken…Askim gelijk gesmst dat hij moet bellen,had ook gebeld maar telefoon wordt niet opgenomen :frown:

Kwam ik op internet tegen en moest dus gelijk aan bloem denken :smiley:

Seray,zie je online hoe gaat het in Turkije?

hi allemaal,
zal mij even kort voorstellen, ik ben een ex schoonmoeder van een jongen uit Turkije.
Hij is echter nog altijd als een zoon voor mij en wij hebben heel veel contact via sms, msn en mail.Een paar maal per jaar zien wij elkaar ook in Turkije samen met zijn familie die mij ook echt als familie beschouwen.
Ik herken heel veel van jullie relatie problemen en probeer mij ook meer te verdiepen in de Turkse cultuur.Vind het leuk om af en toe mee te praten en daar waar mogelijk te helpen of steunen. Heb helaas niet altijd tijd maar op mijn bureau staat msn altijd open als ik achter mijn bureau zit en als ik ff tijd heb ook wereldwijzer, uiteraard op Turkije forum

Hallo allemaal
Ikke is weer thuis, nog een uurtje endan zit ik bij de tandarts :retard:

@Raak welkom!!

Goeiemiddag,
Ben er alweer een half uur uit bed:so:. Moet eens even verzinnen wat ik ga doen om de rest van de dag wakker te blijven
@Antonie:Gefeliciteerd met het slagen van je vrouw. Dat is in ieder geval positief nieuws
@Trl: Hoop voor jullie dat jullie ook positief nieuws krijgen. Duim voor je hoor
@Cyn: Geboekt, gefeliciteerd. Gister even naar BX/OD gebeld en de gidsen komen volgende week:crybaby:
@MK: Je kleine ventje slaapt nou toch door, lekker hoor. Kun je zelf ook weer wat energie opdoen
@Viva: Wanneer moet je nou voor je sollicitatie of heb ik dat gemist

@Raak: Welkom op dit supergezellige kletsforum

@toos : dank je wel

Toos: ik heb net 22 pakken van 20 gidsen gehad, en dat is alleen maar oad…

:ninja:

we hebben buitenlandse visite op 't werk

:ninja:

Antonie…GEFELICITEERD MET JE VROUW…

http://www.brandweergraftderijp.nl/geslaagd.jpg

Toos ze hebben me uitgenodigd op het verkeerde tijdstip, niet voor de andere lokatie, dus krijg nog een andere uitnodiging, de sukkels.
Damber…hihihihi, hij is goed hoor, Bloem daar heb je wat aan.
Raak…welkom op het forum
Toos…laat om het uur een wekker aflopen om wakker te blijven
Zo ikke weer terug van mams, de haren weer netjes in de plooi en in de kleur, die kan er weer mee door voor de kerstdagen.
Ikke nu weer op de bank voor ja wel Startrek…nog 8 dvd’s te gaan van de 21…zoon zit waarschijnlijk ook op de bank te kijken…

@Viva: Denk dat ik maar shoppen om wakker te blijven. Ben nooit zo gezellig als ik uit de nachtdienst kom

Inderdaad wat een sukkels

Zo tanden chemisch gereinigd,… ikke kan naar de tandarts. Ben ook heeeel blij met m, er zijn 2 vullingen uitgevallen!!!

Nou ik meld me straks!
:dag:

Dat is balen beps… knuffel

Beps,sterkte.

mogguh
net wakker
ben blijven liggen vannochtend en had het hard nodig

ben een beetje van de wap, damber bedankt :tssk: mis toch duidelijk iets

@ antonie, gefeliciteerd!! heeft ze dan toch best snel gehoord! is dit het laatste opstakel voor haar komst naar nl?? of wat is de volgende stap

@ raak, welkom, ken je wel denk ik, maar ook welkom hieroooooo!!

Bloem,Ziek???Of een off day?

@Beps: Succes bij de tandarts