TTT deel 72

beps : chapeau hoor !
Ik ben eens 1 jaar gestopt, voelde me heel goed ! En dan op vakantie terug begonnen ! Domkop dat ik ben !

cyn : NOOIT aan beginnen !

anthonie : valt nog mee bij jou !

viva : LEUK !!!

Niks te doen hier,nog 1.5 uur en dan zit het erop voor vandaag,ga lekker uurtje eerder weg.

Ikke rook niet,nooit gedaan ook.

waar ik nu nog woon rookt ook iedereen en zo fanatiek dat ze nooit overwegen om te stoppen.

Als ik dadelijk eigen plek heb is het beter.
Mijn vrouw rookt al niet, mijn dochters ook niet.

http://www.lenntech.com/images/schoorstenen.jpg

Maar ik rook nooit binnen. Thuis ook niet, ga wel even buiten. Ventje is fervent anti-roker !

trl : ga je iets doen vanavond voor je verjaardag ? Of heb ik erover gelezen ?

Ik heb natuurlijk wel een een trekje genomen,maar dat vind in niet onder roken vallen,ook wel eens van een pretsigaret:D

Kaylo,vanavond krijg ik de gebruikelijke visite,paps,mams,broer enz.niet veel gelukkig

hihihihi…kaylo…stoomfabriekje.

Ikke morgen vrij, en dan nog maandag, dinsdag en donderdag werken en dan thuis t.e.m. 2 januari ! Hier sluiten ze tussen kerst en nieuwjaar.
Zal eens deugd doen, 13 dagen thuis ! :biggrin:

Vanavond hopelijk de uitslag van onze tweede test (grammatica). De lerares had vorige week geen tijd gehad om te verbeteren. Hopelijk heb ik het wat goed gedaan. :so:

Ik was de laatste in de fam die nog rookte. Toen ik stopte zijn mn zus en zwager weer begonnen na 2 jaar…

Pff ik mag nog lang niet weggg

Ja, jullie !

Een huisje vol met gerookt vlees ! Maar dat bewaart lekker lang hé ? :nod:

Mijn ouders rookte vroeger allebei… en ze zijn gestopt omdat mijn broer en ik liepen te zeuren. En ik vaak bronchitis had… Nu rookt mijn broer volgens mij wel, (hij zegt van niet) en ik dus niet… Wel geprobeerd… maar smerig!!!

x

beps : ik ben ook de enige. Vind ik soms zelf vervelend.
Zit iedereen gezellig en rustig op restaurant en wil ik dan even naar buiten om te roken.

Oh en de HI Maleisie gids is binnen!!! Woehoeeeeee. maar moet de Jong Intra hebben… haha

cyn : kan je geen ongelijk geven hoor ! Roken is inderdaad smerig en toch doen we het!
Maar het kan soms zo SMAKEN !

nog anderhalf uur en dan vakantie tot en met 6 januari…

Daar zit mijn broer op dit moment. Diepzeeduiken !

Viva: wat lekker!!!

Kaylo, wat gaaf!!!

Ik ga zo ff lunchen… Moet toch wat doen he!