Gaan we trouwens weer bevallen vandaag?
@Marion,
moet lukken
Tuurlijkkkkk!!!
Nog 7 weken dussss
nee mn haar zit in coup: rampzalig, gisteren toen zat t goed, maar ja…
ach… ik vermaak me sowieso wel, heb ik hem niet voor nodig
en neuhmmm nix persoonlijks maar dis een stereotype “domme” belg… ik zei al, gewoon mond houden en mooi wezen ![]()
Je bent me er ook eentje he
DE plaatjes worden steeds groter ![]()
ik…??
waarom?? innocent…
Hoe groter de lol … hoe groter de plaatjes ![]()
Owwww Net de IND weer gebeld…Spannend…Gister is de beslissing genomen,maar ze konden tegen mij niks zeggen…De beslissing is gister of wordt vandaag terug gestuurd en dan kan askim eind van de week bellen wat de beslissing is…
@Trlover,
bij jou is het ook al spannend dus
pfffff
spannend!!
nu maar hopen dat je snel goed nieuws hebt!!
duim,duimduimduimduim, duimduim
Ja wel spannend hoor,balen dat ze tegen mij niks zeiden.Nu wachten tot eind van de week dan maar…
Antonie,hoe laat hoor jij meer
Nou TRL, ik zal voor je duimen. Maar wel een rare gang van zaken, bij mij ging het allemaal zomaar en jij moet bijna hemel en aarde ervoor bewegen.
Maar kan hij dan wel nog komen? En hoe lang hebben jullie aangevraagd?
@Trlover,
om half twee, nederlandse tijd, moet ze examen doen.
Ik weet niet hoelang dat examen duurt precies.
Dacht amper een uur.
Hoop rond drie uur goed nieuws te horen.
Als ze meteen de uitslag geven.
Kimbo,we hadden 90 dagen aangevraagd,maar bij de vragenlijst moets ik nieuwe data opgeven en toen maar 53 dagen gedaan…Gister askim gesproken en vrijdag is zijn laatste dag voorlopig in de bouw dan wil hij proberen om voor de kerst te gaan werken in een hotel en oud&nieuw werkt hij in een bar,dus misschien kan ik hem overhalen om niet te gaan werken maar dan 2 weken hier te komen.Begin van het jaar moet hij weer beginnen in de bouw…Dus we zien het wel,eerst maar afwachten of het positief is .
Antonie,zal voor je duimen.
@TRL
SPANNEND!!!
Had verwacht dat jij het ook meteen te horen zou krijgen, jij vraagt het toch ook aan? Moet askim dan toch naar Istanbul bellen nu de beslissing in Nederland genomen is?
Marion,ja hij moet daarheen bellen,krijgt geloof ik ook een brief thuis.Ze zeiden Istanbul heeft hun om advies gevraagd en dat hebben ze nu weer naar Istanbul gestuurd en die gaan er dan wat mee doen.Vreemd hoor allemaal…
@TRL
Vreemde gang van zaken. Waarom zou je ook makkelijk doen als het ook moeilijk kan of niet?
pfff wat een gedoe allemaal zeg!