En toen zagen we opeens alles blauw :biggrin:
Komen we vanzelf wel achter. Wel jammer, als dan toch aan het veranderen waren, waarom dan niet wat leukere emoticons of smilies erbij. Maarja…
En nu weer geel. :unibrow:
Je bent me net voor :evil:
Als je linksonderin de taal naar Engels veranderd dan krijg je wel weer de goudgele kleur te zien en ook alle reclame e.d
:D,
precies toen ik de taal veranderde is de andere taal ook weer veranderd.
Nou, dat is ook zonder dat… alweer normaal Antonie. Ik zie weer het oude vertrouwde beeld hier! ![]()
Ik heb niks veranderd of opgedrukt en alles is toch weer bij het oude. Denk ik! ![]()
@Roanna,
alles lijkt als het oude ja.
Enige wat nu veranderd is is de versie van de software .
Maar of wij daar wat van gaan merken??
Heb ook geen taal veranderd, ook nergens op gedrukt, werd gewoon spontaan weer allemaal geel.
Maargoed lieve mensjes.
Ik ga ermee nokken. Ga lekker naar boven nog even tv kijken en dan…
slapen. :slapen:
Weltrusten en tot morgen weer. :dag::kus:
ik ga ook slapen weltrusten allemaal
ER is wel iets veranderd.
Klik maar op je eigen naam, of op een andere naam.
Staan nu een heel aantal statistieken bij.
Weltrusten Linda en Roanna
:slapen:
Huh??? Stond er altijd toch al bij?
@Roanna,
nu in andere vorm.
Plus je kunt bij iemand een soort opmerking neerzetten nu.
Oke Antnonie. Ik geloof je helemaal. :idea: Ik keek zowiezo nooit vaak op die paginna’s dus…zal het best zo zijn.
Nu ga ik echt… hihihi… :slapen:
@Roanna,
nogmaals weltrusten.
Ik ga ook maar naar bedje toe,
morgen zenuwachtige dag .
weltrusten voor diegenen die nog niet op bed liggen
:slapen:
Ik duim hoor Antonie. Echt waar!
Wel even laten weten hier als jij ook al wat meer weet morgen!!!
:idea:
Goedenmorgen…
Ik ben er ineens achter dat ik nog geen kaarten verstuurd heb… Dus dat wordt pennen vandaag en vanaaf, kunnen ze alsnog op de bus…(Sorry Hans en collega’s ik ben er dus zo een!)
Verder weinig nieuws, mn pagina is nogsteeds gewoon geel, ik heb niets nieuws, en wat die pagina verandering op je profiel: info gelijk, alleen dat je iemand iets kan vermelden… Alleen andere indeling…
Moet de hele dag werken dus ik probeer me te melden en een btr plekje te zoeken dan ik gister had!