TTT deel 72

Goeiemorgen,
Viva heeft een goeie update gegeven, weinig meer aan toe te voegen. Het weekend rondgecrockt, verder weinig bijzonders gedaan. Moet vandaag de nacht weer in :thumbsdown::thumbsdown:.
@Damber: Succes met je telefoondienst vandaag, hoop dat de bellers een beetje vriendelijk zijn

Ja nieuw telefoonsysteem… Niets DEED het en dus nu giga drukkkk

@Beps: Succes vandaag

Had net lichtelijk oversture vrouw aan de telefoon.
Ze had aan de cursus leider gevraagd of ze niet korting kon krijgen
want ze had tenslotte van de 11 lesdagen maar 5 keer les gehad.
En van die 5 keer had ze 2 keer een test examen gemaakt.

De vrouw die de cursus gaf is toen heel kwaad geworden en
heeft gezegd dat er geen korting gegeven werd en als mijn vrouw
er maar overdacht om ook maar iets minder te geven dan zouden de cursusleider en zijn vrouw alles doen om ervoor te zorgen dat mijn vrouw nooit een visum kon krijgen .

antonie : wat een lage streken zijn dat nu ?

@Bloem: Ach ja, de wereld moet toch ingedeeld worden…voor mij vandaag in 3 groepen!!!

Langzaam komt hier alles weer op zn normale gangetje

@Antonie: Wat raar!!! Rare mensen op de wereld!!!

Is ook stil hier ?

Iedereen druk ?

@Kaylo,

zijn rot streken ja.

Eerst komen ze met allemaal mooie beloftes.
Mijn vrouw heeft met grote moeite bijzonder verlof
kunnen regelen op haar werk om die cursus te kunnen volgen.
Nu blijkt dat ze eigenlijk een week te lang en ook veel te veel
betaald voor een paar c.d rommetjes.
Ze heeft bijna alles zelf moeten doen.
Heeft iedere dag thuis bij haar vriendin 6 uur zitten blokken.

antonie : heb gelezen hoe moeilijk ze het had ja. Is van goede wil en dan doen ze zoiets. Mooi !

Er is een lama op bezoek :ninja:

Ze heeft het cursus stel wel flink de waarheid gezegd,
maar zit nu toch weer extra in de zenuwen omdat
ze nu niet weet wat die lui wel of niet kunnen waar maken
van hun dreigingen.

Tuurlijk niet… zij doen werk toch,…zijn toch geen beslissers??

Hallo allemaal!

Kom even langs voor een bakkie thee, zit er nog wat in of zal ik even nieuwe zetten. Kerstbonbonnetje erbij, even pauze.

Heb de afgelopen dagen niet alles gelezen, gaat erg snel hier.

@Antonie - Wat een gedoe met die cursus. In Turkije is men er toch wel aan gewend dat er over een prijs word onderhandeld. Maar dat geldt zeker niet voor een al afgesproken prijs. Maar je vrouw heeft er wel zelf voor gekozen om thuis te leren en waarschijnlijk met hun cd-roms. Dus van 2 kanten wat voor te zeggen. Maar om zo te dreigen klopt natuurlijk niet, erg hystherisch!

@Marion - Honderden beestjes door elkaar, zie het al helemaal voor me! Veel werk om ze weer in eigen hok te krijgen, hoe zie je dat dan, zijn ze genummerd?

@Kaylo - Moest erg lachen om dat leuke plaatje bij de raadfoto!

Ga nog even stukje terug lezen, tot zo !

@Viva
Een shopweekend gehad!!!
Star Trek … klopt idd kwam gewoon op tv, had even een speelfilm in gedachten.

@Damber
Zijn ze wat vriendelijker vandaag?

@Beps
Telefoonsysteem ligt plat … nu even de schade inhalen.

@Antonie
Wat een heethoofd die cursusleidster! Sinds wanneer bepaald zij wie er wel of niet Nederland in mag? Wat denkt ze wel niet.

@Marifran
De dieren zijn allemaal genummerd, dit is verplicht. Hebben allemaal een electronisch oornummer hier. Met een logger ga je langs het oornummer en op het scherm kan je dan lezen welk hoknummer het dier heeft.

@Marifran,

de cursusleidster heeft tegen mijn vrouw gezegd dat ze maar thuis de woordjes moest leren omdat die vondt dat mijn vrouws niveau hoog genoeg was.

Ze kreeg dus i.p.v de beloofde lessen… uitspraak zou o.a nodig geweest zijn… een paar blaadjes met woordjes .

*edit,

prijs was zo besproken dat een helft voor begin van de lessen werd betaald
en daarna zou gekeken worden hoeveel van de 2e helft betaald zou moeten worden.

@Viva - Zo lang vrij, is maar goed dat feestdagen er tussen zitten ander ga je je nog vervelen!

@Marion - Was dus wel heel knullig van die stagiaire om het hek niet goed te sluiten. Mag ie nog terugkomen?

@Roanna - Wij waren zaterdag tussen die Dickensdrukte, was wel gezellig, vooral de gluhwijn en de lekkere hapjes, Crungy Apple of zoiets, mmmmmmmm!
Leuk dat je kleinzonen op visite kwamen, hoe oud zijn ze?

@Beppie - hele huis in de kerstsferen. Hoe is het buiten , heb je daar ook opgepimpt, of wil je hubs dat niet?

@Marion,

die mensen die de cursus geven hebben zover ik te horen heb gekregen connecties op de nederlandse ambassade in Istanbul.
Wil wel niet zeggen dat ze dan iets met beleidsbepaling kunnen doen.
Maar ze kunnen een examen kandidaat wel moeilijk maken door
informatie door te spelen aan het ambassade personeel .

@Antonie - En dan mocht jij proberen de zaak te sussen hier. Zou het maar lekker laten doodbloeden. Toch niks meer aan te doen. En als het visum binnen is maakt het niet meer uit. Komt best goed hoor! Zeker met die goede resultaten van haar kunnen ze het toch niet weigeren!

@Marifran.

over een goede 24 uur is dit ook weer achter de rug ja. :smiley:
Hopelijk met een goede resultaat