zou ook wel iets kunnen zijn ja.
Tom Cruise is ook voor de jeugd nu wel een bekend gezicht.
Ze willen liefst van die films zien met gezichten die je ook regelmatig op de muziek tv kanalen tegenkomt, Eminem , Justin Timberlake , Jeni Verlopens en zo.
Dan ga ik nu ff het net afstruinen, om te zien wat er al op staat aan vakantie’s voor 2008.
Ik zag net, dat wij ook nog met 10% korting kunnen boeken als we bij Neckerm** of Toma* Coo* boeken via T*T. Da, s mooi meegenomen dan, maar eerst ga toch eerst ff verder kieke.
Doeggggggggggggg ennehhhhhhh… zo ff Paultje kieke. :biggrin:
@Bloem: Ik kon het weer niet, wachten tot kerst… dussss
Hubbie heeft 2 boeken over Kenya en Tasania. Kan hij/kunnen wij vergelijken wel van de 2 het gaat worden volgend jaar om deze tijd!
Ikke een boek over het opvoeden van een pup…hihihihi, weet het wel, maar lekker om ff bij te lezen…
Verder heb ik het tuincentrum leeggekocht!!! Pffff echt!!!
Boom wordt bruin met goud.
Stukje voor op de eettafel…op de salontafel… Ballen, kleedjes ehhhh ballen slingersss… eerst geld is dus uitgegeven…pfffff slik
Nee viel mee… tenminste tot ik alles naar binnenhaalde… begrijp goed, er staat voor ik denk 10 bomen ballen boven… En hij houd niet zo van kerst…tenminste niet de kerst die ik ervan maak haha
Heb zelfs 2 ballen(kunststof) met een kerstboom en engeltje erin…met een knipperend led-lampje erin :hihi:
@Beps
Snap hub wel hoor! Zou ook niet met kerstballen thuis hoeven te komen en hier staan nog maar ballen voor 1 boom. Mijn hub heeft echt helemaal niets met kerst en zou het ook niet erg vinden als ik geen boom zou zetten.
Zo dan moest gewoon een half uur bijlezen…ongelofelijk wat kunnen jullie kwebbelen zeg…
ER is wel het een en ander blijven hangen,
Antonie…gelukkig weer vrede met het vrouwtje, stress, tijd van de maand…enne je weet het he…mannen komen van Mars en vrouwen van Venus, die verstaan elkaar niet altijd.
Tlr…Haartjes zwart
Bloem…buikpijn, iets verkeerds gegeten dan…
Beps…boekjes voor pup, bruine ballen in de boom, en hubbie straks link omdat hij al die ballen genoeg voor 10 bomen niet meer kwijt kan…
Marion…bijna verjaardag vergeten
Cynnie link gestuurd voor al de kadobonnen.
Kaylo…heeft geen lange tenen, en kan tegen een stootje, maar dat wisten we al he meissie.
Toos, aan de crock…en lekker uit wezen eten.
en toen was ik het kwijt,
ikke vandaag met hubbie, boodschappen gedaan, lekker geshopt in zoetermeer, hubs een nieuwe leren kobert en nog wat pakjes voor onder de boom gehaald, toen lekker voor de tv…hubbie op de pc boekwurm spelen en Damber op de andere bank met een boek…dus ieder zijn ding…Nu even bijlezen, en dan straks weer verder bankhangen…