drukte is net een stuk afgenomen.
Vaders wilde wel naar de garage gaan.
Hij kent de garage-houder goed en vindt het leuk om met die mannen te kletsen over auto’s en zo .
Scheelt weer een hoop voor mij ![]()
drukte is net een stuk afgenomen.
Vaders wilde wel naar de garage gaan.
Hij kent de garage-houder goed en vindt het leuk om met die mannen te kletsen over auto’s en zo .
Scheelt weer een hoop voor mij ![]()
KIJK!!
beter dan… probleem opgelost… nu dus russtttttt
Ja rust …
rust betekend hier kunnen zijn ![]()
En ik zat laatst nog over een stelling te denken ,
moet nog even bedenken hoe ik die het duidelijkst omschrijf.
zo kort maar krachtig… even een glimlach opgevangen van askim!
even ze stem gehoord… ** zucht**
het is helemaal goed gegaan!..puntjes op de i gezet…we gaan er weer voor en vergeten deze stomme weken dat we het t onzelf weer is zo moeilijk hebben gemaakt!
@ Bloem: Nog eventjes…Minder dan een uurtje!!
@ Antonie: WEEKEND!!!:)![]()
dank je.
Mooi dat de relatie weer op een goed punt zit .
Vooral doorgaan zou Barry Stevens zeggen ![]()
goed nieuws Brenniej!!!
@ Bloem… ik trek het me niet persoonlijk aan… maar als je niet verstaat wat ze zeggen… vind ik toch anders dan k*tw**f of zo haha (snappie)
@ Antonie: :):)![]()
Zooo mn puppie heeft officieel haar naam… Ze heet Aiji… Volledig Aiji Wasuru Deiji Yorokobi… Wat iets betekend als: Lieveling die in vrede leeft…
Boodschapjes in huis! Vriezer ook gekomen… Het weekend kan beginnen…
Morgen afspraak met een vriendinnetje…die me gelukkig aan mn afspraak herinnerde…want door div gebeurtenissen deze week… (wat is er meer gebeurt dan dat ons pupje geboren is??? :retard: DDDDD’s worden het denk ik) was me die afspraak licht ontschoten :lol:
@Beps
Zoooooooooooo, dat is een hele mond vol voor dat kleine puppie!
@Brenniej
Je weekend is goed begonnen met een glimlach van askim.
@Damber
Lange middag geweest met al die zeurpieten aan de telefoon. Nog even en dan heb je ook weekend.
@Antonie
Paps met de auto naar de garage, kan de haan weer tussen de kippen.
@Bloem
Geen gezellige of mooie mannen op kantoor. Misschien komt er vanavond nog wel eentje op msn.
@ Beps: dat is nog is een naam!,… maar klinkt mooi!:)![]()
@ Damber: niks van aantrekken lekker laten l*llen!
maar het lijkt mij ook wel
vervelend!
ik heb de hele tijd het gevoel dat ik iets moet doen, maar ik weet niet wat!.. en dat is eigenlijk best wel heel erg vervelend, maar ik weet het echt niet!
mja goed zal vanzelf wel komen!.. Dont nooo…
@ marion, ja wie weet… heb igg een afspraak voor een interview met andere meiden
@ beps, mooi is dat, had die vriendin dus gewoon naar erfurt kunnen gaan, maar durfte het afspraakje niet af te blazen en dan vergeet vriendinnetje t gewoon ![]()
@ brenniej, goed zo, nu met een gerust hart sparen tot maart
@ damber, ikke snap heel goed, heb het 4 jr fulltime gedaan dus tell me bout it… weet er alles van!!
@ antonie, ja gezellie een nieuwe stelling!! doe maar!
@Brenniej
Heb dat gevoel al de hele dag en weet ook heel goed WAT ik moet doen. Schiet alleen niet op allemaal ![]()
@ Marion: Jaa hahah…dat zegt me moeder ook altijd!![]()
Maar ikke weet het echt niet!! maar ja als het belangrijk is kom ik er vanzelf wel achter!
ik heb even gekeken .
Jou japans is zeer goed ![]()
ik ga langzaam aan afsluiten… telefoonverkeer is mega!!!
afsluiten van hier ?
Of mag/kun je nu naar huis toe ?
@marion: inderdaad rust kennen wij niet. Hoewel op mij de rust tot januari is weder gekeerd. Daarna niet meer want we hebben 3 zwangeren en 2 gaan er met ontslag.
Dus dan gaan we er weer tegen aan. Gelukkig is het met de feestdagen allemaal geregeld.
Heb niet bijgelezen, maar nogmaals iedereen een fijne avond en weekend!!!
@antonie…lkkr weekend voor jou…en je vader naar de garage…heb je daar ook geen omkijken meer naar ![]()
@beps…de pup een naam…en een leuke ook nog
@bloem…al onder weg naar huis?
@damber…dadelijk is het weekend en dan zijn er geen lastige mensen meer aa de phone
@bren…gelukkig dat alle puntjes nu op de i staan…![]()
@Jac
En januari is het ook al weer bijna! Jij ook een fijn weekend.
Ik is ook weer thuis,haartjes gekleurd,kapper een kleurtje uit laten zoeken zoals altijd en deze keer is het zwart geworden alleen maar zwart geen gekleurde lok ofzo,moest er wel ff aan wennen hoor,maar vind het ok…Daar nog ff naar V**nendaal geweest en wat stond daar in het centrum de All you need is love kleenex tour caravan…Ben er niet in gestapt hoor.
Bloem,broodjes smeren voor m’n cluppie maak maar wat krachtigs en lekkers voor ze.![]()
Beps,mooie naam spreek je het uit zoals je het schrijft?
Roanna,lekker aan het eten denk ik.
Brenniej en askim weer helemaal ok alles uitgesproken.