Viva,daar heb je helemaal gelijk in…Nu maar afwachten of je op gesprek mag komen
hihihihi…ik moet op gesprek komen, is verplicht, ik ben intern dus moet altijd op gesprek…hahahahah
Oke dan Viva,spannend…Zal voor je duimen hoor
@Seray
Spannend alleen in de bus maar dat gaat je vast wel lukken. Zoals de anderen al zeggen, gewoon vriendelijk zijn bij die mensen, dan komt alles goed. Moeilijk wat te geven, ze vinden het wss alleen maar leuk als er iemand uit het buitenland hun gast is, is het kado te groot dan heb je de kans ze te beledigen. Iets te snoepen erbij misschien, de meesten zijn gek op stroopwafels. En anders later nog even checken want denk dat Antonie je vraag wel kan beantwoorden.
Doe vanavond Bruce de groeten van me ![]()
@Damber
Helemaal in de zevende hemel nu :wub:
@viva
Spannend op gesprek! Maar je kent hem al dus dat scheelt al een beetje, weet je in ieder geval wat voor vlees je in de kuip hebt.
En nu ik snel de douche in want moet om 15.00 uur bij de fysio zijn.
@ marion - stroopwafels zijn idd wel een goed idee weet dat ik het idd niet te groot moet zoeken, maar zal het idd ook nog ff antonie vragen, en Bruce is morgen, maar dan zel ik hem wel even de groeten doen;)
@ marion- succes bij de fysio
Marion, je gaat voor je arm naar de fysio…waarom dan douchen ???
kiekeboe ![]()
DAMBER HEEFT EEN DATE, DAMBER HEEFT EEN DATE, DAMBER HEEFT EEN DATE.
vanavond uit eten…bij de Griek…stuiter stuiter stuiter
He Antonie…ff gluren…
@Viva,
ja kon ff.
Het ene project is af.
Andere is nog nie aan de beurt.
Collega’s zitten vandaag minstens 3 meter van me vandaan
Pakken die kans dus dacht ik ![]()
@Damber(en Viva natuurlijk) Niet teveel stuiteren…
Plannen iets gewijzigd… Nu zo studeren… net ff ontspannen…Zoooo nodig!! Zaterdag gaan de haartjes in de verfff(of straks na de studie, ik ben nog niet cker!)
@Seray: Zoek het niet te moeilijk, een kleinigheidje, anders vinden ze het TEVEEL!!! Iets zoetigss. Koekjes snoepje ofzo! En dicht, afgeseald. Dan kan er niets mee gebeuren ook voor het gevoel van de mensen…
Ben er terug mee weg, nog even met de neus tussen de boeken voor mijn grammaticatest vanavond. Hopelijk lukt het ![]()
Er zal wel een bevalling in zitten zo te zien ? Deel soixant n**fje ! Hihi !
Misschien tot vanavond !:dag:
@ damber - wat leuk!!! heel veel plezier met je date vanavond
@ beppie- dank je wel, ga het idd in de richting van koekjes enz. zoeken, en zal het dan sealen!
hihihihi…net een mailwisseling met Damber gehad, die is aan het hyperen…
Haha, Zooo spannend dus Viva… jij ook denk!!!(Ohh het is ook wel een snoepje!!! Als ze m dit keer maar eerst eens proeft
:unibrow:)
Damber,![]()
![]()
![]()
en we willen na afloop alles weten
heel veel plezier
Viva,helemaal heppie de peppie,blij voor Damber…
Beps,klaar met studeren?
Marion,succes bij de fysio…
@TRL: Nee ik moet nog beginnen…:hihi:
Ik ga ook maar ff leren aan mijn turks, beppie studeerse!
tot later