TTT deel 68

Rekenwerk jouw ding niet ? Ikke ook een ramp daarin :unibrow:

zet mij maar een paar weken in welk land dan ook neer en ik spreek de taal.
Maar voor 1 + 1 heb ik een calculator nodig :smiley:

Heb ik ook. Nu ja, de ene is goed in dit en de andere in datte ! Ben ook goed in talen.

Maar eerlijk gezegd vind ik Turks toch niet zo gemakkelijk ! Kan het tijdens de week natuurlijk niet spreken en dat scheelt een pak !

Maar indien ik enkele maanden in Turkije zou zijn, zou het ook tamelijk goed gaan denk ik. Oefening baart kunst hé ?

Ik spreek en ook schrijf het meerdere keren per dag.
Eerste woorden die ik hoor als ik wakker wordt zijn turks.

Oefenen met lezen , o.a hier op WW helpt ook goed.

Ben net begonnen aan mijn tweede jaar. En eerlijk gezegd is het tamelijk moeilijk bij te houden. De lessen gaan zo snel !

@Roanna
Wat een ontzettend leuke avatar!!!
Interessant dagje vandaag voor jullie, de stekkertjes en knopjes van de mediabox ken je inmiddels al. Nu die van de auto nog :unibrow:

@Bloem
Donderdag weer aan het werk … PROFICIAT!!!

@TRL
En … staat Rene op volle sterkte bij jou?

@Filiz
Train ze vanavond!

@Antonie
Vreselijk is dat als mensen de hele tijd op je vingers zitten te kijken. Vooral als je eigenlijk liever het internet op wil :stuck_out_tongue:
Helpen met huiswerk … wil echt overal mee helpen maar rekenen. En laat die kleine van ons daar nou net een tic van hebben, hij schrijft hele A-4tjes vol met sommen. Maar kijkt ze gelukkig de laatste tijd zelf ook na met het telwonder.

@Kaylo
De plekken van de pleister even inwrijven met slaolie, daar schijnt het plakspul van op te lossen.

@Kaylo,

ik denk …weet eigenlijk bijna zeker …dat je de Turkije foto goedhebt.:zon02:

De meesten die bij mij in de klas zitten hebben een Turks vriendje of werke met Turken. Ikke dus nie, en dat scheelt veel.

Heb jouw raad van vorige keer opgevolgd en bij de naam van het hotel gaan zien. Goed hé ? :wink:

@Kaylo
Heb je de volgende foto al klaar?

@Kaylo,

ben blij dat ik toch nog iemand iets heb kunnen leren :smiley:

marion : mag mijn ventje dan doen vrijdagavond ! Wie weet … :redface:

@Marion,

tennis arm al beter ??

ja hoor, ben alleen niet meer zeker waar het was. Heb het opgeschreven op het werk. Wist ik veel … Maar heb er 2, zal nog eens gaan piepen !

Kunnen jullie meteen daarna gaan olieworstelen :stuck_out_tongue:

@Antonie
Nee joh, was ie maar beter.

@Marion,

het zal toch geen muisarm zijn :o

Heb er een gevonden, maar die zal WEEEEEEEEEEEEEEER te makkelijk zijn. Maar ja, geeft niet, toch ? Maar @ngel is er nog niet, dus eerst antwoord afwachten. Jullie zijn precies ook zeker ?

Ga ondertussen even :smoke:

@Antonie
Nee, is geen muisarm dat is zeker. Ben rechts en dit is de linkerarm. Ben er een week of 6 geleden flink op gevallen, klachten lijken op een tennisarm dus vermoedelijk zitten er kleine scheurtjes in de pezen.