TTT deel 68

@Cyn
Hoop dat je hem snel te pakken kunt krijgen. Is toch al zo’n moeilijk telefoontje, heb je eindelijk al je moed verzameld en dan krijg je die vervelende vrouw weer :kus:.

@Filiz
Heb van mijn leven nog nooit getennist :D. Maar beter dit dan nooit geslacht te hebben en …

@Kaylo
Een allergietest, te laat om je nog succes te wensen! Was ie meegevallen?

@Beps
Nieuwe toestellen en het werkt voor geen meter! Een echte maandag dus.

@MK
Het is niet leuk als ze niet doorslapen, had er ook zo eentje, die sliep alleen als moeders in de buurt was. En troost je, ook al duurt het wat langer, uiteindelijk komt alles goed.

@Viva&Marifran
Leuke plaatjes!!! Zal straks ook eens gaan kijken daar.

@Damber
Super voor je meis, een volgende date :wub::wub:

@Bloem
Het thuisfront aan het verwennen met chocoladeletters. Wat ben je toch een schat!

@Roanna
Je schouder gelukkig helemaal in orde … TOP!!!

@Antonie
Vervelend die nieuwsgierige collega’s in de buurt. Vooral als je gezellig met je harem wil kletsen.

@TRL
Helpt wel niet tegen een dip maar toch een dikke :kus:

Marion,lastig zo’n tennis arm,maar hoop dat je er met fysio snel vanaf bent.

Askim heeft eindelijk de geboorte data’s doorgegeven van zijn familie wat de ind zo graag wilde weten…Dus kan de vragenlijst toch invullen:D.Alleen beetje vreemd z’n zussen zijn allemaal op dezelfde dag geboren alleen in een ander jaar:tssk:Hoop dat dit de data’s zijn die in hun paspoorten staan,want weet dat zijn zusje op en andere datum jarig is,en hij zelf ook,kan allemaal in Turkije

hihihihi, krijg net een mail van mijn chef.hihihihihi…de ple*ris is uitgebroken, we hebben definitief van de functiebeschrijver (lees zwart op wit in een mail) antwoord op onze vraag of we alllllllllllll het werk wat we de afgelopen maanden hebben gedaan (lees cursus, zwoegen, bakken werk…moeilijk, heel veel tijd en frustratie) NIET MOGEN DOEN, we worden er niet voor betaald (zitten in de verkeerde loonschaal voor dat werk) dus vanaf heden zijn mijn chef en in uit het hele project gestapt…hihihihi we hebben vanaf de zomervakantie niet echt onze vrije dagen op kunnen maken en zitten tot 13 december vol geboekt met registratiewerk…hahahaha …ik lig in een deuk (echt waar, zit hier met een big smile op de bank te typen). Ik heb donderdag al een mail aan de manager gestuurd, met de vraag of we onze uren mee mogen nemen naar het volgende kalenderjaar (volgens de regelementen van de school mogen we maar 10% meenemen, juridisch ligt dit anders omdat ze officieel je uren niet mogen weggummen, maar hebben ze bij mij wel eens gedaan). Ik heb vanmiddag nog een mail eroverheen gestuurd, met de vraag of hij al wat wist omdat dit in het mt overleg besproken moest worden, tot op heden geen antwoord hierop. Nu zijn we dus per direct uit alle werkzaamheden gestapt (via de mail aan de coordinator) en hebben we alle 2 een mail gestuurd aan de manager dat we week 51 vrij nemen om de uren op te maken. Deze week hebben 12 academie’s tentamenperiode hihihihihihi…met andere woorden we laten de hele boel verzuipen (hihihihi onze wraak). De 2e week van januari is de herkansing van de tentamens die de week voor de kerstvakantie wordt gehouden…het gevolg is dus dat de docenten lekker met een rode stift hun hele kerstvakantie tentamens na kunnen kijken, de klachten zullen niet van de lucht zijn…hihihihihi, boontje komt om zijn loontje…:teeth::teeth::teeth::teeth::teeth::chin::chin::chin:

meissie ik krijg zo mijn twijfels over jou askim, het lijkt wel of hij helemaal niet wil komen, als jij al weet dat zijn zus op een andere datum jarig is en hij ook…

@Trlover,

van die zelfde geboortedatums kan best kloppen.
Ligt aan de aangifte datum en de gemeente ambtenaren.
InTurkije is het heel lang mogelijk geweest om maar eens per jaar of zelf eens per meerdere jaren naar de stad te gaan om te vermelden dat er een of ondertussen meerdere kinderen geboren waren.
Voor de makkelijkheid werden die vaak op 1 januari of 1 juli gezet als geboortedatum.

@Viva,

wraak is er dus nu :smiley: :smiley:

Of zijn wij nu rebels…hihihihihihi

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/r/ruzie/2.gif

Viva,ja ik weet het maar komt wel vaker voor in Turkije,hij is een jaar ouder dan in zijn paspoort staat,maar zijn vader heeft hem eem jaar later opgegeven i.v.m het leger…Heb dit ook al van een collega en andere vriend gehoord dat de geboorte data’s vaak niet kloppen in Turkije

ja harstikke

mat…

Owww Viva, wat zullen de docenten balen,maar jij hebt er lang genoeg van gebaald dus nu mag een ander dat doen…Zou die gezichten ook wel eens willen zien

pffff,ben een website aan het opzetten maar heb er de b*llen verstand niet van;alle codes heb ik via one.com,maar lukt me niet;ben geen pc-wizzard…

oke…nou ik weet dat allemaal niet, maar het leek mij vreemd, maar zoals jullie al zeggen dat het normaal is dan geloof ik jullie hoor, wil je niet onnodig ongerust maken.

Hans, vraag Antonie, of Bloemmie…

ja Tlr…je wil niet weten hoe ik me voel gewoon euforisch…hihihihihihi…eindelijk genoegdoening, misschien graven we wel ons eigen graf, maar dat moet dan maar.

geef het uit handen;ligt me totaal niet

hihihihi Hans, gewoon proberen…oefening baart kunst

@Hans,

wat voor een site ben je aan het opzetten?

deze is voor jou Hans

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/p/pc_virus/virusPC2.gif

Viva,ga je nu morgen fluitend naar het werk hahaha of de hele dag met een grote grijns zitten hihihi

Owww en askim heeft werk gevonden helaas niet naar Cyprus,maar in de bouw wel wat anders maar zoals hij zelf zegt beter dan niets…

Hans,succes met je website

@antony;heb een superplan en wil dat lanceren;heb een empty website met alle codes;heb het geschreven in word,omgezet naar html,maar lukt me niet om het op de empty page te plaatsen via creator

krijg op de file manager een '‘eeuwig’'lopende zandloper te zien en er gebeurt niks…bloem???antonie??