TTT deel 66!!!

@antonieq: ben je al een beetje opgeschoten met het werk wat je er bij had gekregen vanmorgen?

Lalalalala wat is het hier (werk) rustig!!!

@cyn: hoe gaat t vandaag met je, alweer iets beter?

Nou, dat heb ik nie geweten, anders was ik wel naar toe gegaan…denk ik. :wink:

@Beps: Wat voor film Bep? Een harde politiefilm? Of zo een met spannende momenten? Veel plezier in ieder geval!

@Roanna, In de Ozzy’s… d8 ik… misschien ben ik aan het doordraaien… !!

Linda: tsja… het gaat wel… Voel me gewoon KTTER-DE-KT-K*T… Maar goed… komt wel weer!!!

JAAAAAAA Collega gaat nu marsepein halen :smiley:

@roanna: hoe was t op de andere locatie?

@cyn: sterkte

@Cynthia: How come dan? Zo k*t is alles toch ook weer niet! Bekijk het eens wat van de :zon: kant!

@Linda: Het was daar weer heerlijk rustig, maar gezellig. Ik vind dat echt zo’n lokatie om als je al een beetje op leeftijd bent, af te kicken. Een collega van mij, even oud als ik (de kok), mag er nu weer voor een half jaar werken.

@Linda,

ja , dat werk is af … .gelukkig maar :smiley:

Anders had ik niet hier kunnen kijken.,

@antonieq: idd maar dacht mss heb je er nog meer bijgekregen

Gewoon voel me al 2 dag k*t… weet niet hoe het komt…

Nou meiden vertel eens iets leuks!

@cyn: tja wat leuks vertellen: ben nog effe met de studie bezig, over 1.5 uur mag ik weer naar de training :teeth: verder niets leuks te vertellen

@Cynthia:Ik had je gisteravond nog wel een leuke mail doorgestuuurd, maarja die zal wel niet aangekomen zijn, vanwege de storing bij msn gister. Die was wel ff lache.

@Linda,

welke studie?

Of had ik dat gister al gevraagd …ik wordt ook een beetje dement :smiley:

@antonieq: ik volg de MBO niv 4 opleiding Administrateur

@Linda,

poeh, dat is flink blokken ,en dan nog eens als thuis opleiding .

@Antonie: Misschien weet je het al, maar ik weet nog een leuke site met allerlei soorten muziek.

www.tropicalglen.com

Oh… Arie Boomsma is nu op tv. :biggrin:

@Roanna,

kon die site nog niet .

Bedankt:thumbsup: , heb 'm meteen bij de favo’s gezet

@antonieq: dat blokken vakt nu toe best nog wel mee, ben komend weekend precies twee maanden bezig en ben nu al bezig met het programma van maand6/7 dus loop al aardig voor planning is klaar met theorie april 2009, maar als t zo blijft gaan mss al november 2008 dus half jaar eerder

Graag gedaan. Heb 'm zelf ook bij de favo’s staan en laat zo nu en dan de muziek meedraaien, terwijl ik aan het internetten ben. Lekker relaxt. :thumbsup:

Geniet ervan. :slight_smile: