idd een beetje eigenwijze site
of mn hand heeft een afwijking richting de tompouce… :tssk:
Zo, tussen door ff nog het een en ander gedaan. Zag net dat een verzonden mail van mij met vertraging wel verzonden was.
@ roanna, kijk! meteen 3x eruit??
ik krijg alleen maar reclame binnen, mail waarop ik zit te wachten doet nix…
@Roanna,
ik vermoedt dat we binnen zeer kort weer iets extra’s met hotmail of msn kunnen.
Altijd als er grote server problemen zijn dan is er iets in de maak.
Na de vorige keer werd mijn inbox van 1 naar 5GB vergroot.
Ja Antonie. Ik meen van de week wel zoiets al ergens gelezen te hebben, dat er weer iets veranderen ging. Er gaan 2 dingen samengevoegd worden.
@ antonie, had gehoord dat er een trojaans paardje gevonden was in msn, dus dat zorgt natuurlijk ook voor 3dubbele beveiliging en updates vanuit msn/ hotmail…
@Roanna,
en aangezien iedereen wel een hotmail adres heeft , ikke 3 (die ik nog kan herinneren) wordt verandering zwaar werk voor de servers .
trojanen was een reden voor mij om altijd zo laat mogelijk met een nieuwste msn versie te beginnen.
De hack “hobbieisten” willen alles wat onder de M1crosft vlag valt graag flink misbruiken.
T’is stilletjes,
dacht dat het dinsdags altijd beredruk was.
Of was dat nu donderdags …
ik moet nog steeds wennen denk ik ![]()
nee dacht het net zelf ook
dinsdag is meestal bere druk
maar ja… iedereen voor de tv, house kijken ofzo??
ikke weer bezig met de foto’s en tibet…
Misschien is het maar even goed ook .
Kunnen we tenminste wel redelijk op tijd naar bed ![]()
ikke ga om 12 uur denk ik
maar jij bent vrij om te gaan wanneer je wilt hoor ![]()
Ik hoop voor 12en gereed te zijn
Moet ook nog iets met foto’s doen.
Maar heb volgens mij niet alle goede programma’s .
In mijn windows versie is Paint weggelaten, kan zo niet op mijn mannier editten.
paint???
jij als computernerd moet toch wel met geavanseerdere programma’s werken dan paint… of zie ik dat als blondje nu helemaal verkeerd
ikke doe altijd met office picture manager, irfanview of thumbs…
pwh jeetjes he
heb ff heel stiekum de 13.000 al bereikt…
ergens 40 berichtjes geleden ofzo…
Heb hier ook paar andere progjes maar die lopen te zwaar voor dit zielige p.c tje .
Ben ook bezig om voor andere collega’s laarsinhoud te verzorgen vanwege die man met baard die eerdaags weer volop in dit land aanwezig zal zijn.
13000 is een flink aantal ja.
Toch een gemiddelde van 15 per dag ondanks dat je heel vaak op stap geweest ben.
We zullen eens zien hou lang ik heb volhoudt ![]()
Maar soms heb je geen eens keuze wat hotmail/msn betrefd. Eerder kon je er nog voor kiezen om zolang mogelijk met je oude versie te doen, maar tegenwoordig word je al automatisch doogelinkt naar de nieuwste versie. Zo ook nu met die windows Live.
geloof dat er dagen tussen zitten van 100 per dag…
raad het plaatje doet et ook goed ![]()
ach, ben eigenlijk meer van de qualiteit dan de quantiteit, maar ja,… het staat er zo mooi…
Maargoed dames en heren. Ik ga er in. Ja, een keer op tijd. ![]()
Doet een van jullie het :idea: zo uit?
Weltrusten en tot morgen weer… Love you all! :kus::dag:
@Roanna,
je kunt niet meer kiezen nu nee.
Welterusten en tot morgen
:slapen: :dag: