leuke foto’s cris…
@Avatar… onderaan die pagina staat dat je foto’s kan uploaden,doen, dan aanklikken dat een eigen avatar gebruikt gaat worden…KLAAR!!!
cris : leuke foto’s. Blijkbaar veel lol ! ![]()
@ cris, leuke foto’s!
Thankyouthankyou!!!
Heb al 370 woorden, whoopei!
@ cris , schiet al op, voor je het weet heb je er 1500;)
Pauze!!!
@ Seray: jaja, heb al 1/5 ![]()
Is niet zo duidelijk hé ? :o
@ kaylo- goed gedaan!:dope:
Hihi !!! Ga hier nog veel bijleren denk ik !
Wat zouden we doen zonder Beps ?!? :wub:
@ kaylo - bijleren is altijd handig:D
Zo net een vrouwtje gehad voor haar tickets naar Istanbul… Heb meteen maar even verteld wat ze echt moet gaan zien!!! Dus vrouwtje blij, ik vind dat zo geweldig om dat te vertellen!!!
x
Goedemiddag dames.
Het in niet te geloven. Alweer een nieuwe deel. :unibrow: Wat een kletstantes zijn jullie zeg en dat allemaal vanaf het werk. Hoe krijgen jullie dat toch voor elkaar? ![]()
Heb al bijgelezen, wat best veel, maar gelukkig veel, ala Viva zinnen, dus dan leest het wel vrij snel. ![]()
@Viva: Is dat hem nu? Hadden ze die ook in andere kleuren?
@ cyn- oh leuk dan om dat te kunnen vertellen!
@ roanna- goedemiddag, hoe is het? en hoe gaat het met je broer?
@Cynthia: Er is er nu weer een weg bij Q. Die is sinds gister in opleiding bij CB. Had vrijdag bericht gehad dat ze kon beginnen en bij Q deden ze daar niet moeilijk over en ze mocht meteen gaan.
@Seray: Tot nu toe gaat zijn herstel redelijk. Hij heeft nog geen uitslagen, maar zodra ik ook meer weet, laat ik het jullie ook wel even weten. Bedankt voor de belangstelling. ![]()
Voor jou nu ook de laatste loodjes bij deze baas, las ik net? Nou, nog even volhouden he!. ![]()
cyn : leuke job heb jij ! ![]()
Ikke moet elke dag dezelfde gezichten zien :tssk:
Roanna, weet je de naam?? Ken wel een B… en die was ook wel vrij aardig… En wat is CB?