TTT deel 44

ja… dan denk ik echt… als jullie seni allemaal zo goed vinden, blijf dan lekker daar??! maar goed, zal wel helemaal aan mij liggen!!

heugelijk moment nr zoveel!!
heb zojuist mn ontslagbrief gemaakt en op het buro van mn leidinggevende gelegd! geen nieuws daar, maar wel lekker om EIN-DE-LIJK officieel ontslag te nemen! hihihi…

Goede morgen!
Nog even een bakkie en dan naar de sportschool. Wat hebben jullie nog lekker gebabbeld gisteravond. Lag even op de bank tv te kijken, lekker in een deken gedraaid want had het koud, en was opeens vertrokken. Werd vanmorgen daar ook wakker, weet wel dat hub me nog heeft geroepen maar heb het dekentje verder over me heen getrokken en ben verder gaan slapen. Toch niet goed bevallen want ben behoorlijk gammel en heb hoofdpijn. Ligt toch niet zo relaxed als je bed he.

@Jill
Veel plezier in Maastricht!

@Bloem
Zag gisteravond ook dat ze van Seni massaal hier kwamen stemmen. Och, wij weten toch wel welke site DE BESTE is.

@Brenniej
Hoe is onze Sherlock Holmes de nacht door gekomen? Heb je het mysterie nog op kunnen lossen?

Goedemorgen Lieverds!!!

morning askim!!

@ marion, oewh! weer op de bank in slaap gevallen?? maakt man-lief jou dan niet echt wakker?? had je toch ff kunnen komen halen… helemaal stijve nek denk ik?? een uurtje op de bank is lekker, maar heel de nacht… oef!!

maar sport ze! misschien trekt de hoofdpijn dan snel weg (net als de mist!)

@Bloem,lekker gevoel he dat je nu je laatste dingetjes aan het regelen bent zoals je ontslag.Goed dat je zo lekker geslapen hebt.

@Marion ik zag het in de glazen bol dat je lekker op de bank lag hahaha

Stemmen oei straks even doen,ik moet dringend mijn haren fohnen

eerst stemmen!! :smiley:

lekker geslapen ja, maar ben alleen nu echt verrot… oef… moe moe moe! mn stem loopt een beetje achter met mn hoofd… niet echt lekker werken… wordt een lange dag!

goedemorgen allemaal zo auto van mijn zusje is weer naar de garage gebracht vanmiddag moeten mams en ik m ook weer ophalen, straks weer lekker naar de zonnestudio nog twee keer voor de vakantie

@Bloem
Jawel hubs doet echt wel zijn best me wakker te krijgen maar dat valt niet mee bij deze zombie. Zou omgekeerd op een gegeven moment de moed ook opgeven.
Heb je al een reactie gehad op je ontslagbrief?

@Jill
Good morning sweety!
Hoef jou nu ook niets meer wijs te maken nu je ook al een glazen bol hebt.

En nu op weg naar vriendin, gaan we er samen ff lekker tegenaan in de sportschool (hoop ik). En zo niet dan gewoon lekker kletsen. Is ook niets mis mee. Daarna even lekker knuffelen met m’n kleine neefje, hij is vandaag bij mijn moeder. Pikken we dan ook gelijk maar mee.

Meiden tot straks!!!

@ jill have fun!! shop ze

@ marion, hihi… is ook idd erg lastig… zoek het dan maar uit op de bank :wink:
nee geen reactie hoor, was al sinds feb bekend, maar moest ff officieel zeg maar

Meiden ik ga er ook vandoor ikke ga lekker zonnen tot straks

@jil: veel plezier in maastricht, daar kom ik as vrijdag ook nog haha hebben daar de tussenlanding

Goodmornink!!!

Slapen? Was’da?? Heb echt bijna niet geslapen… mijn oor bleef maar steken, en ook mijn hoofd voelde alsof er een blok beton op lag!! Heb vannacht daarom Askim maar gebeld (om 4 uur) en hij was toen nog aan het werk… Dus kon weer niet te lang praten :disgust:

Pff jullie hebben echt teveel gepost gisteravond, heb alles bijgelezen, maar de helft alweer vergeten!!

@Linda, leuk een nieuw bed!!! Lekker hoor!!

@Bloem, JAAAAA een mega-dekbed!! Ik slaap tegenwoordig onder een laken, een fleech dekentje en mijn mega-dekbed!! HEERLIJK!!!

@Jill, jeeh nummer 3000 is een feit!! Fijne dag vandaag!!!

Vandaag weer werken… ben alleen moe, nog steeds last van oor en hoofd, en was ook nog misselijk in de auto… Er was namelijk een dier plat gereden… (grote van een kat/hond) en die was echt plat… Nou gadver… Zal jullie de details besparen maar het was te goor!!!

Nou ik ga eens ff een paracetamol opzoeken… en dan maar eens verder met mijn werk!!!

Pfff… vanavond naar Hoofddorp ook voor mijn werk… presentatie van O*D met Froukje de Both en Winston Gersta-dingest… :redface::disgust:

x

@cyn: volgens mij doet froukje wel vaker van dat soort dingen, vorig jaar was ze er ook bij toen wij training hadden van diverse leveranciers

Winston Gerstanowitz!
wat hebben hij en froukje nou met O*D?
wel leuk, ff eruit, ff weer wat anders!

ikke vind een super groot dekbed heerlijk! veel kussens en mn mega dekbed, lekker dubbelvouwen, opfrotten en tegenaan liggen…!!

@ linda, ben je al lekker bruin?

Cyn,nog steeds oorpijn hoop dat de paracetamol helpt.Leuk zo’n avond van o*d.

Linda,zon ze

Marion,beter in je eigen bedje de bank is toch minder he.

Bloem,dus het is nu echt definitief.Nu kan je niet meer terug

nee iddd… kan niet meer terug! and i’m lovin’ it! zou ook niet willen al zouden ze me het dubbele betalen en me smeken te blijven!! hahaha

Goeiemorgen,
Gister te laat naar bed gegaan vanmorgen vroeg wakker. Ben een beetje gaar.
@Jill: Gefeliciteerd met je 3000 ste en veel plezier in maastricht
@Cyn: Leuk zo’n O*D avond. Beterschap met je oor
@Marion: Sport ze. Bank is nou niet bepaald comfortabel om op te slapen, daar hebben ze bedden voor uitgevonden.
@Linda: Zon ze
@Bloem: Laatste loodjes, ontslag, wat dingen regelen, verhuizen. Komt goed toch