ikke nie snap van brillant future and mucht ot be proud of… ???
@ beps, hahaha, ikke was nog aan het werk en nu eens een keertje niet online!!
zoooo thuis… en droog gebleven!! scheelde weinig, want hiero was weer een wolkbreuk…
tis rustig allemaal he?
@Besmile
Vervelend zeg. Misschien komt het doordat je die elastiekjes weg mocht laten nu. Hoop voor je dat het snel weer minder wordt.
@Linda
Gaat echt wat worden zeg!
@Turkijefan
Niet telkens de datum veranderen. Van uitstel komt afstel. Gewoon een keer boeken!
@Turkijelover
Een avondje banken is ook heel lekker. En dan tussendoor nog ff WW-en.
@Roanna
Laat ze mooi in hun sop gaar koken daar op het werk! Echt eenrichtingsverkeer. Jij staat altijd klaar voor hen en als er omgekeerd iets tegenover moet staan zijn ze niet thuis. Kan daar echt niet tegen.
geen idee hoe ik blokjes moet geven :retard:
Waar kan ik zien wie mij de blokjes heeft gegeven,kan het niet meer terug vinden
system
15 juni 2007 om 19:57
125
Bij iemand die je een blokje wil geven op het weegscaaltje gaan staan,reputatie ++, ok, en klaar is klara
marion
als ik geboekt heb dan laat ik het jullie weten, maar ik wacht eerst mn sollicitaties af. de laatste sollicitatie heb ik morgen of overmorgen.
turkije lover
bij ww account kun je zien wie de blokjes heeft gegeven
system
15 juni 2007 om 20:00
129
Turkije fan: Hoop voor je dat het gaat lukken. Zo’n baan voor 1 dag is toch meegenoemen toch
zoooo kom maar op met die blokken!! :biggrin:
ben benieuwd of de blokkies nog feller worden als je er meer krijgt! hhhiihihih
Toos ik heb je blokjes gegeven :zon:
Bloem,ik wilde je nog een blokje geven ,maar het lukt of mag niet:frown:
system
15 juni 2007 om 20:03
133
@marion : hij is nu niet meer online ging nog de stad in, wel effe gezellig gekletst, toen ie wegging vroeg ie nog of ik komende woensdag ging trainen.
system
15 juni 2007 om 20:03
134
@ marion ik draai nog steeds de elastieken. Ik mag zelf kijken wanneer ik ze eruit haal. In ieder geval voordat ik weer op controle moet.
system
15 juni 2007 om 20:04
135
@ linda leuk dat je nu meer contact met hem hebt.
system
15 juni 2007 om 20:04
136
Turkije fan: Dank je wel:kus:
@ turkije fan, je moet eerst anderen weer geven voordat je dezelfde persoon nogmaals geeft en blijkbaar zit er ook een soort van daglimiet aan…hihi
tis allemaal wat he?! jammer dat we geen e-bukcxssy’s meer hebben
Linda, heb je niet aangeboden om mee te gaan de stad in :unibrow:
Goh wat flauw zeg,maar ik zal het eens proberen en anders zal ik wel aan het daglimiet zitten
system
15 juni 2007 om 20:05
140
@ turkije fan. Super voor je dat voor 1 dag mag werken. Elk beetje wat je extra verdient is mooi meegenomen. Succes met je verdere sollicitaties