TTT deel 30...!!

hahaha @ roanna, dat was toch het beeldscherm??
beps bedoelt iemand op msn ofzo… ikke weet het niet :hihi:

@Roanna: Gezellie. Valt me nog steeds een beetje van je tegen hoor

hihi Roanna, er is “iemand” die niet weet of ze online of offline wil blijven op msn…hihi

beetje aan de late kant…
maar gefeliciteerd met deel 30:D

Bloemmie ik meende hoor dat je het

bij moest werken, kunnen we je allemaal lekker volgen…

@Viva: Bloem heeft het te druk haha

met fotookes plaatsen en googlen

En msnen met MIJ!!!

Wat een rust ineens, iedereen bij de foto???

Ja dat weet ik wel Bloem, maar je beeldscherm kan soms ook storen hoor! :retard: :lol:

@Toos: Ja he? Het zit je nog steeds niet lekker he?

@ viva, op mn log staat van datum tot datum welk land, welke stad en wat enzo… maar bedankt voor de interesse

@ foto: foto!!

Zo, ik hem ook maar weer eens aangezet. :biggrin:

zag het

Zo… net even gezien? Vanaf vrijdag moet je bij de douane je portemonee open doen en een ieder die meer dan € 10.000 bij zich heeft en niet van te voren gemeld heeft, krijgt een boete.

Dus Toos, jij bent de eerst van ons die gaat. Opletten he? Neem wat minder kontanten mee.

Wat is dat nu weer voor een onzin…moet je toch zeker zelf weten hoeveel je meeneemt,anders pin je het daar toch…als je zoveel te besteden hebt…acht Toos wordt het toch niet die oude sok meenemen…jammer

hahahaa! als ik € 10.000 had… wowwwwiieee!!

maar weer een extra controle… lekker is dat!

@ viva, maakt wel uit, als instantie ben je het verplicht om transactie’s in contanten boven een bepaald bedrag te melden! dit om witwas praktijken te voorkomen

dus helaas… een zomer huisje in turkije contant betalen met je nl euro’s zit er niet meer in (wordt veeeeel gedaan!!)

Ja weer een controle, maar nu niet door zo’n lekker ding, maar door een hond. Nouja, kan ook soms best een lekker ding zijn. :lol:

Shit dan moet ik die andere 90.000 maar in mijn string steken.

Pffffffffff haat hier zo snel ik kan het niet meer bijhouden.
Jullie zijn snel,zeer snel.